Hvilken betalingsløsning er bedst?
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-12-2013 kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg arbejder på min første webshop , og jeg må indrømme at der er mange spørgsmål, der dukker op undervejs.
Det sidste spørgsmål, jeg er stødt på, er det om betalingsløsninger.
Der er en del løsninger at vælge mellem. Skal jeg vælge Wannafind? Quickpay? DIBS ? Pensio? ePay?
Hvad er Jeres erfaringer?
De bedste hilsner, Simon.
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Hej Simon
Det kommer lidt an på hvad du regner med din omsætning bliver.
Hvis du regner med du en dag kommer til at have en stor omsætning så vil jeg gå efter quickpay eller epay.
Men hvis du ikke regner med så stor omsætning så tag Ewire . Ewire tager nogle få procent af din omsætning , men så er der ikke noget årlig betaling hverken til ewire eller Nets .
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-12-2013 kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ok, Ewire lyder interessant. Hvis det skulle blive en succes og jeg får en større omsætning , kan jeg vel bare skifte betalingsløsning? Eller hvad?
Svar
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Det er rigtigt at Ewire, koster et gebyr hver gang det bruges, men til gengæld er det et engangsbeløb i anskaffelse, den billigste pakke koster 395,-
Ingen abonnement , og ingen indløsningsaftale, og så tager det alle kreditkort , også alm. dankort .
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Det er rigtigt at Ewire, koster et gebyr hver gang det bruges, men til gengæld er det et engangsbeløb i anskaffelse, den billigste pakke koster 395,-
Ingen abonnement, og ingen indløsningsaftale, og så tager det alle kreditkort, også alm. dankort.
Hej
Som Allan skriver er www.Ewire.dk den bedste og billigste betalingsløsning med alm. Dankort.
Gebyr pr . 100,00 kr. salg er 2,60 kr. alt incl.
Svar