Mange mener at det produkt man har med at gøre skal indgå i ens firmanavn, men jeg tænker ikke nødvendigvis at det er en fordel hvergang?? Hvad tænker i om det? |
Jeg tror du finder lige så mange svar på dit spørgsmål, som du finder brugere herinde.
Jeg har valgt at beholde mit navn og så lave en undertitel til, som på en enkel sætning forklarer, hvad jeg laver og hvilken værdi det kan have for kunden. Den formular er rigtig god hvis der er tale om konsulenter, coaches, mentors og andre der lever af at formidle budskaber.
Jeg ville som website ikke vælge noget der lagde sig op af produktnavnet, fordi det hæmmer min mulighed for senere hen, at begynde at forhandle andre varer. Men hvis du med det samme ved, at det aldrig bliver tilfældet, så er den del lidt ligegyldig.
Du kan roligt finde et catchy navn, men sørg for at du igennem logo'et, selve navnet eller i undertitlen, meget klart indikere hvad de her går ud på. Jeg er selv stor modstander af de her fine logoer og titler som, hvis ikke de ses i den rette kontekst, hverken fortæller mig om det her er en advokat, en webshop der sælger fisk eller en arkitekt af designer lamper.
Det blev lidt rodet det her, men håber det giver lidt mening