Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par gode råd til vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu er vi ved at have vores hjemmeside på plads, men vi er ikke helt enige om der skal gøres mere ved den.

Jeg mener personligt, at vi har for mange varer på siden. Lidt færre varer ville give et bedre overblik, men min kammerat mener, at siden er fin som den er.

Vi har kun være i gang i en måned og har ikke haft nogen salg endnu. (ved godt at 1 mdr. er ingen tid for en hjemmeside) Jeg mener at kunderne har svært ved at danne sig et overblik over varerene, samtidig er jeg i tvivl om vi har de rigtige varer på siden.

Nu spørger jeg jer der har noget mere erfaring med webshop. Har vi for mange varer på siden? skal vi have andre varer - billigere varer eller er der andre kommentar?

www.blomsterlageret.dk

håber på et par indspark

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skulle kigge på din forside af seo description, du har over 700 ord! Du skal meget længere ned. Plus der er mange andre ting du skal kigge nærmer på.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Lige et par få kommentarer, inden jeg smutter i seng.

Jeg synes overordnet set, at det er en fin side, som udgangspunkt. 

- Hvis jeg var dig, så ville jeg overveje, at ændre skrifttypen. Jeg bryder mig ikke om Comic Sans, da jeg synes den virker uprofessionel. Jeg synes desuden, at jeres footer (Den store grå boks nederst på siden) er alt for lang. 

- Desuden mener jeg, at jeres check-ud mangler en del arbejde. Det udstråler ikke den professionalisme, som jeg gerne så. 

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar

Jeg er ret sikker på at vi aldrig kan lave en side, hvor alle er tilfredse med alt det vi laver. Om vi bruger Comic Sans eller en anden skrift.

Det jeg er mest interesseret i er at få af vide om siden er overskuelig og om der er for mange forskellige varer - skal vi nøjes med at ligge 20 forskellige planter på siden og så skifte lidt ud en gang i mellem eller skal vi have alt liggende fra start?

Så har jeg nogen gange problemer, når jeg lægger en vare i kurven - når jeg så "går til kurv" så er den tom - er der andre der oplever det?

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Generelt er det en fin side.

Kurven virker ikke for mig. Den tæller fint de varer man lægger i, men når jeg går ind i kurven er den tom.

Salgsbetingelser på forsiden trænger til korrektur. Der er flere fejl i tekst.

Jeg kunne godt ønske flere varer på forsiden. Jeg synes 3 varer på forsiden er for lidt.

På de andre sider har jeg ikke noget problem med mange varer. Bare fyld på.

Er der nogen grund til at have menu i toppen og i venstre side ?

Umiddelbart synes jeg priser er lidt høje, men indrømmer at jeg ikke ved hvad den slags koster. Men jeg tror ikke jeg selv er villig til at betale så meget.

Mvh og god vind.........

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser rigtig fin ud, men hvorfor har i ikke fået lavet den responsiv?

Mvh 

Mikkel

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sideet og kigget siden igennem og vil gerne komme med lidt konstruktivt input. Jeg skal for en god ordens skyld lige skrive, at webdesign med mere er ikke min stærke side, så jeg taler primært ud fra de ting jeg har forstand på :) Håber det giver mening.

I skriver ganske tydeligt, at man kan komme i kontakt med jeres kundeservice forneden på siden,. hvilket er rigtig godt. Jeg savner dog at vide som kunde, hvilken svar tid jeg kan forvente. Kan jeg forvente i svare inden for 2 timer? 1 dag? 1 uge måske?  Hvad med i weekenderne?

Fordelen ved at i selv sætter rammerne med det samme er, at kunder ikke kan nå at gå hen og blive frustreret, men at kunden derimod med et hurtigt blik kan se fakta.

Et anden ting jeg ville overveje er, at skrive meget mere om jer selv. Et billede af en eller flere af jer og et menneske navn istedet for MPMG. Jeg aner ikke hvem MPMG er og det gør mig ikke meget klogere at google det. Dvs. jeg faktisk ikke har nogen ide om, hvem det er der gerne vil tilbyde mig et produkt.

Der er rigtig mange firmaer der nyder godt af, at skrive en kort historie om hvem de er og hvorfor de startede. Det giver en personificering og alle statistikker og undersøgelser peger i én retning. Vi vil handle med mennesker og ikke firmaer. 

Uanset hvad. Så held og lykke med siden og skulle du en anden gang have brug for input, så er du mere end velkommen Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, der er alt for mange produkter når man komme ind på shoppen. Det ville skabe meget mere overblik, hvis de blev sat i kategorier, så man ikke skulle kigge alle produkterne igennem :)

Og som der tidligere er blevet nævnt, så få en SEO ekspert til at kigge på siden. Det kan hjælpe jer rigtig meget :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, om I har ændret det nu, for det virker rimelig overskueligt med jeres varer, når jeg kigger på siden. Med hensyn til SEO har i virkelig mange produkter, der slet ikke har noget tekst.

Hvis jeg skulle købe jeres produkter, ville jeg nu også gerne have lidt mere information. For mig er det umuligt at vurdere, hvad forskellen er på mange af jeres kunstige træer. Så det er oplagt med masser af god tekst.

Desuden ville det være oplagt med nogle guides til, hvordan man vælger et træ. Jeg tænker, at I sidder inde med masser af viden, som I kan få ind på hjemmesiden. Det giver kunderne et indtryk af, at det er hos jer, at de skal komme, hvis de vil vide alt om kunstige træer. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)