Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webprogram vil i bruge til jeres webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har længe gået med en drøm om at have min egen webshop, og nu har jeg endelig taget springet, da jeg er blevet træt af mit 8-16 job, og istedet vil koncentrere mig om at starte selvstændigt

Jeg er ved at lave en webshop med tøj til store mænd i store størrelser.

- Jeg kigger mig lidt omkring og har fundet en Magento 30 dages free trial version, og har installeret den og da den desværre er på engelsk, vil jeg lige hører om der er nogen af jer der har andre erfaringer med andre programmer som er gratis og nem at bruge.

- Har hørt flere indlæg med folk der skriver om wordpress.  Hvad er jeres erfaringer med dette program ?? og er det gratis og nemt at bruge ??

på forhånd takSmile

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:14
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 20:34

Hej,

Selv har jeg brugt PrestaShop på flere sider og har været yderst tilfreds med det.

Jeg kender personligt ikke selv til Magento, men har kun hørt godt om det. Men jeg menes at have hørt det skulle være gratis. Wordpress har også sin Woocommerce version som du også kan prøve dig frem med. Det 3 ovennævnte er alle gratis, så evt prøv dig frem med hver enkelt og se hvilken platform du synes er bedst selv. 

Al held og lykke med din drøm og din nye webshop.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:10

Hejsa,

Vi benytter selv Prestashop. Installerede på Magento og Prestashop til at begynde med, blot for at se hvad vi bedst kunne lide. Prestashop virkede for os mest overskueligt især hende der hjemme som også skulle kunne klikke rundt.

Min anbefaling må dog være, at går du igang så brug endelig 10.000 eller derunder og få en programmør til at sætte det hele op for dig. Gerne en mand/kvinde som arbejder med netop den software til dagligt. Det er ikke så svært men man kommer pludselig til at sidde lang tid og fikse med tingene. Jeg selv brugte 3 måneder på at teste software, hvilke moduler der duede og ikke duede.

Er du først kørt i et spor så er det svært og bøvlet at komme over i et andet system.

Så min anbefaling er 100% Prestashop, men installer begge dele og prøv dem :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:34

hej thomas

Jeg har prøvet dit link og kopieret "keyen", men jeg kan ikke finde det sted hvor jeg skal indsætte "keyen", på denne guide jeg fandt ser min menu en smule anderledes ud http://wikigento.dk/guide-til-installation-af-dansk-sprogpakke-til-magento-webshop

- altså efter jeg har fået "keyen" og kopieret den, kan jeg ikke finde det sted hvor den skal indsættes. jeg ved ikke om det er fordi jeg har en anden version, når det er trial versionen end hvis det var en alm. version af magento.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Først og fremmest, tillykke med friheden - jeg vil dog være realistisk med dig og sige, at hvis du aldrig har udviklet og ikke ved hvad system du skal bruge, får du ikke en god webshop før om nogle år, det er ikke noget man bare lige gør.

Så du skal nok have en backup plan, eller hyre en til at lave den for dig.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:03

Hvis du allerede er havnet på herrens mark, så tror jeg det bliver en hård kamp at få den shop op at køre. Som Daniel skriver er det ikke bare lige, det kræver ud over viden om opsætning også viden om hvilke designs der påvirker målgruppen bedste - for ikke at tale om tekster og SEO.

Måske et lidt hårdt svar til dig, men det er desværre bare ikke så enkelt. Uanset hvad så skal du have held og lykke med projektet.

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:38

Hej, 

Magento er fordelen at mange kan arbejde i det og hjælpe dig med - det kan være lidt svært at få op og kører i starten, men det giver dig uanede af muligheder siden hen. 

Vi er en gruppen der stort set kun bygger webshops i det, og ser stadig store fordele i det. 

Hvis det er til hjælp er du velkommen til at skrive en PM - så hjælper vi dig gerne - enten med at sætte det hele op i et rigtig godt tilbud vi kører med i julen :) eller også bare være support i starter spørgsmål - det sidste er selvfølgelig på husets regning ;) 

held go lykke med projektet, og tro på drømmen - så skal den nok blive virkelig. 

Fra København
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 23:50

Hej, jeg bruger selv Shopify til min shop: www.festslips.dk - der er der også 14 dages prøve periode, og mulighed for længere hvis man behøver det. Det er meget nemt at sætte op, og der er mange gratis temaer at vælge mellem. Dog er dette også på engelsk.

Held og lykke med shoppen.

VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)