Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside som skal tiltrække bilforhandlere til annoncering på min side og jeg søger i den forbindelse en som kan sælge og skabe god kontakt til disse.

Der er om et partnerskab i siden og du vil derfor ikke kunne blive aflønnet før der kommer kunder i butikken.

Lyder det interessant? så skriv til mig og lad os tage den derfra.

Jeg søger helst en person som bor på Sjælland og over 30 år.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 15:59

Tillader mig lige at gøre opmærksom på denne tråd :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:15

Hej

Jeg tror egentlig din ide og hjemmeside er god nok, men en kommende sælger hos dig, kan jo komme til at lægge mange timer i det, inden der kommer løn på kontoen. Derfor tror jeg ikke, at de som går med en sælger i maven synes det er attraktivt nok.

Men held og lykke med det.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:24

Nu ved jeg ikke hvor mange besøgende du har. Men det er jo klart et af de argumenter du skal bruge, når du skal sælge denne ide til de kommende forhandlere, der skal bruge siden til at få solgt deres biler. Og har du ikke så mange besøgende. Så synes jeg du i første omgang, skal gøre det gratis for de mange første kunder. Til der kommer noget flow i det, og så begynde at tage penge for det (tjek op på hvad dine konkurrenter tager, og lig dig deromkring eller derunder måske?)

Kim

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 17:31

Det er gratis at oprette annoncer på siden, helt frem til midt 2014 :-) hvor jeg så overvejer om jeg skal fortsætte den gratis service eller om de skal betale for annoncerne?

Jeg ved godt hvad mine konkurrenter tager, problemet er at de har et system mellem dem og forhandlerne som gør det nemt at indrykke annoncer på eks. bilbasen og det gør at en forhandler ikke gider bruge tid på at oprette og slette en annonce selv om det er gratis. mærkelig holdning hvis du spørger mig, men jeg forstår måske ikke hvordan tingene fungere ude hos forhandlerne. De private skal nok komme stille og roligt.

Ja en partner / sælger skal ligge tid i siden, men jeg har jo gjort det samme, jeeg er snart oppe på mange 1000 timer nu i de snart 2 år siden har kørt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)