For nogle af os gælder moralske forpligtelser. Også på dette felt.
Det ved jeg ikke, om du skulle, men det er vi nogle, der gør. |
@Internexus (kæmpe billede med "Don't feed the Troll"):
Endnu et slag under bæltestedet og et nedrigt eksempel på, at kan man ikke andet, så er det da altid en fornøjelse at svine andre til.
Du mener altså at jeg troller? Nej, jeg kæmper for mit liv her på Amino - hverken mere eller mindre. At stå på sidelinjen og råbe "Buuuuuu" er sgu for lavt.
Citat fra Wikipedia:
En internet-trold (inkl. usenet-trold, forum-trold) er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen". Trolls ses meget ofte på sider som Youtube og Facebook.
At beskylde mig for at være troll i den betydning grænser altså til injurier og det vil jeg meget gerne have mig frabedt i resten af denne tråd, som jo altså bliver min sidste, men sålænge folk som dig bliver ved med at forplumre det, der ellers kunne have været en interessant debat om den "moralske forpligtelse til at kigge på reklamer", så bliver jeg ved med at tage til genmæle.