Forleden slog jeg Adblock Plus fra i min Firefox for at kunne skrive en personlig besked til et medlem. Siden da er det ikke lykkedes at få Adblock til at finde tilbage til samme indstilling - eller i hvert fald med samme virkning. Nu, hvor det er aktiveret generelt på Amino, slipper jeg ganske vist for diverse sidebannere, men tilbage er et kæmpestort et med at mit kort snart udløber (jeg har IKKE noget kort). Der gives tilsyneladende mulighed for enten "Vis ikke igen", eller "Nej tak, ikke lige nu", men ingen af delene rspekteres. Endvidere er ikonerne forsvundet på debatoversigten. Det er nok tænkeligt, at det er mig der gør noget forkert, men så vil jeg gerne vide hvordan andre instiller Adblocker. For mig er det helt afgørende for om jeg gider at læse og skrive her. NUL reklamer, eller jeg forsvinder. |
Amino er en forretning, som skal tjene penge og hvis du ikke er glad for reklamerne, så må du jo betale de 100 kr om måneden som det koster for at få dem fjernet. Du kan ikke forvente begge ting.