Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på Amino

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Forleden slog jeg Adblock Plus fra i min Firefox for at kunne skrive en personlig besked til et medlem. Siden da er det ikke lykkedes at få Adblock til at finde tilbage til samme indstilling - eller i hvert fald med samme virkning.

Nu, hvor det er aktiveret generelt på Amino, slipper jeg ganske vist for diverse sidebannere, men tilbage er et kæmpestort et med at mit kort snart udløber (jeg har IKKE noget kort). Der gives tilsyneladende mulighed for enten "Vis ikke igen", eller "Nej tak, ikke lige nu", men ingen af delene rspekteres. Endvidere er ikonerne forsvundet på debatoversigten.

Det er nok tænkeligt, at det er mig der gør noget forkert, men så vil jeg gerne vide hvordan andre instiller Adblocker. For mig er det helt afgørende for om jeg gider at læse og skrive her. NUL reklamer, eller jeg forsvinder.

Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 02:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Amino er en forretning, som skal tjene penge og hvis du ikke er glad for reklamerne, så må du jo betale de 100 kr om måneden som det koster for at få dem fjernet. Du kan ikke forvente begge ting. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Det var ikke mit ærinde at diskutere reklamer i almindelighed, men søger en anvisning til hvordan jeg kan fjerne dem med Adblocker Plus, som virkede indtil for et par dage siden.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:46
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 5 person

Jeg kan godt følge dig. Jeg har aldrig oplevet en mere SPAM artig side. Det er åbenbart den eneste måde at de kan drive forretning på. Give noget gratis til folk, for så at spamme dem fuldstændigt bagefter. Tror også det er det der vil ske med Dinero desværre.

Jeg har jo ikke problemet da jeg jo betaler for at slippe for deres spam. Selv om man stadig modtager SPAM i ens indbakke fra dem, under dække at nu har de noget godt til os plus medlemmer. Dette SPAM kan man ikke slå fra :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 17 person

Fjollert:

Forleden slog jeg Adblock Plus fra i min Firefox for at kunne skrive en personlig besked til et medlem. Siden da er det ikke lykkedes at få Adblock til at finde tilbage til samme indstilling - eller i hvert fald med samme virkning.

Nu, hvor det er aktiveret generelt på Amino, slipper jeg ganske vist for diverse sidebannere, men tilbage er et kæmpestort et med at mit kort snart udløber (jeg har IKKE noget kort). Der gives tilsyneladende mulighed for enten "Vis ikke igen", eller "Nej tak, ikke lige nu", men ingen af delene rspekteres. Endvidere er ikonerne forsvundet på debatoversigten.

Det er nok tænkeligt, at det er mig der gør noget forkert, men så vil jeg gerne vide hvordan andre instiller Adblocker. For mig er det helt afgørende for om jeg gider at læse og skrive her. NUL reklamer, eller jeg forsvinder.

Jeg er ked af at reminderen på at dit kort til Amino Plus er udløbet, ikke virker som det skal i din browser. Det kan du melde med den info du har til support@amino.dk så hjælper vi dig gerne.
Hvad angår brokken over reklamerne og din "trussel" så syntes jeg sådan set bare du skal finde et andet sted at være. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal servicere dig gratis og oven i købet skal høre på dit brok.
Så hit the road my friend.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg må holde helt med Martin her. Sitet drives af reklame - der sidder masser af ansatte og arbejder med det - og kan man ikke leve med den reklame, så må man finde noget andet at bruge tiden med. På den måde er det helt naturligt at sites der er bl.a.a reklamedrevne gør hvad de kan for at forhindre ad-blockers - det er til syvende og sidst bare at hold sig langt fra de sites man synes har for mange reklamer - ELLER vælge at leve med reklamerne fordi man gerne vil bruge sitet.

Den anden holding fatte jeg helt enkelt ikke, jo måske i enhedslistens gruppeværelse, men ikke blandt iværksættere.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:39

Martin Thorborg:
Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:39

Cookie - John Hannover:
Den anden holding fatte jeg helt enkelt ikke, jo måske i enhedslistens gruppeværelse, men ikke blandt iværksættere.
Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:42

Fjollert. jeg synes bare du skal smutte hvis du ikke kan klare en lille reklame. 

og hel og lykke med at finde en side som denne. hvis jeg skal være helt ærlig lyder det heller ikke til du har noget fornuftigt at bidrage med. du er bare sådan en person der brokker sig og elsker og gøre det. vær lidt glad for at der er sådan en super god side som AMINO for iværksætter

ha en rigtig god dag Mvh. Christian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Martin Thorborg:
Jeg kan ikke se hvorfor vi skal servicere dig gratis og oven i købet skal høre på dit brok.
Skal jeg sende dig en liste over fakturanumrene på de beløb jeg, under diverse brugernavne, har beriget Amino med?
Martin Thorborg:
Hvem har pisset på din sukkermad i dag?

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)