Du bestemmer selv hvad du har lyst til at gøre og om du forlader Amino er helt op til dig. Men lige et par afsluttende kommentarer: Der er ingen der tvinger dig til at betale for Plus og Plus koster ikke 200 kr. om måneden, men 99. Slutteligt har jeg intet problem i at folk ikke betaler for medlemsskab, det er helt fint med mig. Men det jeg syntes det er surt at nogle bruger Adblockere, da det ødelægger vores økonomi og tvinger os til at hæve Plus prisen og dertil spærre mere indhold inde. Det er bl.a. sket på Amino Freelancer og Amino TV, der nu mere eller mindre kun er for Plus'ere. Vores annonceindtægter er stærkt dalende af flere årsager (bla. Adblockere) og det gør det kun muligt at drive Amino, ved at folk betaler med penge, i stedet for opmærksomhed. De bedste hilsner Martin
|
Her må en uforbeholden beklagelse/undskyldning være på sin plads. De 200 var efterhukommelsen, som jeg stolede 100% på.John Nielsen:Nu vrøvler du.. Stop nu med det. :-)
Ifølge min Amino Plus faktura giver jeg kr. 103,13 inkl. moms om måneden ved årligt abonnement.