Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på Amino

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollert:

Martin Thorborg:
Fjollert, jeg beklager at jeg blev sur, jeg plejer at bevare roen.
Men når det er sagt, så er det du gør, nogenlunde det samme som at klatre over muren til Tivoli og så tage en megafon og bede publikum om hjælp til hvordan man planker den, uden at få smudsige bukser.
Rolig, Martin, du skal nok blive fri for mig. Som jeg netop har skrevet til Sune, så skal jeg bare lige sikre mig, at de (ikke DEN som jeg skrev) iværksættere jeg spytter penge i uden fortjeneste af nogen art, kan komme i kontakt med mig, når de engang skal betale pengene tilbage ... hvis de kan ;-)

Jeg har ikke længere personligt brug for Aminos Plus og derfor betaler jeg ikke længere. At betale 200 kr. om måneden, udelukkende for at slippe for reklamer, overskrider min grænse for velgørenhed ;-)

Du bestemmer selv hvad du har lyst til at gøre og om du forlader Amino er helt op til dig.
Men lige et par afsluttende kommentarer:

Der er ingen der tvinger dig til at betale for Plus og Plus koster ikke 200 kr. om måneden, men 99.

Slutteligt har jeg intet problem i at folk ikke betaler for medlemsskab, det er helt fint med mig.
Men det jeg syntes det er surt at nogle bruger Adblockere, da det ødelægger vores økonomi og tvinger os til at hæve Plus prisen og dertil spærre mere indhold inde.
Det er bl.a. sket på Amino Freelancer og Amino TV, der nu mere eller mindre kun er for Plus'ere.
Vores annonceindtægter er stærkt dalende af flere årsager (bla. Adblockere) og det gør det kun muligt at drive Amino, ved at folk betaler med penge, i stedet for opmærksomhed.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Nu vrøvler du.. Stop nu med det. :-)

Ifølge min Amino Plus faktura giver jeg kr. 103,13 inkl. moms om måneden ved årligt abonnement.

Her må en uforbeholden beklagelse/undskyldning være på sin plads. De 200 var efterhukommelsen, som jeg stolede 100% på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Sune Christesen:
Jeg er tilfreds hvis du, eller andre med samme indstilling, har taget noget af alt det der er blevet skrevet her i tråden til eftertragtning.
Jeg har erkendt at det var en fejl at spørge HER; jeg skulle have spurgt i en Usenet-gruppe i stedet for.
Sune Christesen:
Jeg håber derfor for din egen skyld at du, når du har tænkt over tingene, kommer igen
Denne gang er det alvor og jeg kommer stensikkert IKKE igen.

Dermed er det jo også slut med at hjælpe de iværksættere man kun kan møde her, for hvem beløb i et, for mig, overkommeligt leje, kunne gøre en stor forskel.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:31

Det der driver denne side er forummet og opmærksomheden, det er ikke plusmedlemmerne og reklamerne, for var der ikke et forum på Amino og den opmærksomhed / skriveri / besøgende? så var der heller ikke reklamer.

Husk at service er en gratis ydelse ;-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35

e-bil.dk:

Det der driver denne side er forummet og opmærksomheden, det er ikke plusmedlemmerne og reklamerne, for var der ikke et forum på Amino og den opmærksomhed / skriveri / besøgende? så var der heller ikke reklamer.

Det er noget sludder.
"Kontrakten" er, at Amino danner rammerne for debatten, markedsfører servicen, så der kommer nogen og debatterer. Sørger for ro og orden, løbende udvikling og alt andet der muliggør aktiviterne. Medlemmer "betaler" ved at hjælpe hinanden og se reklamer/betale medlemsskab og får så netværk, viden, underholdning og meget andet.

Vi har 6 medarbejdere der knokler for at drive Amino og uden indtægter, så falder det hele sammen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:37

e-bil.dk:

Og så syntes jeg egentlig det er morsom, at du selv driver et site med brugerbetaling og annoncer.
Er det ikke bilejerne der kommer med indholdet og alt det andet? ;-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 16:44

Der er reklamer på de fleste sider idag og jeg skal også betale udgifter til webhotel osv. Der er ikke brugerbetaling på e-bil og det kommer der nok aldrig, man skal jo ikke sige aldrig, men jeg har den holding til internettet at der er gratis, men visse ting og services må gerne koste penge hvis brugeren for værdi for pengene. 

Det skal ikke koste penge fordi der er 6 ansatte som skal have løn og nu skal jeg ikke blande mig i andres virksomheder, men måske man skulle tilpasse udgifter med indtægterne og måske ikke kaste sig ud i nye projekter hele tiden? som igen koster mange penge og ansatte.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

e-bil.dk:
og måske ikke kaste sig ud i nye projekter hele tiden?

Det kaldes serie-iværksætteri. Skype-Wink

Det skulle nogle flere, efter min mening, begynde med.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 16:48

Martin Thorborg:

e-bil.dk:

Det er noget sludder.
"Kontrakten" er, at Amino danner rammerne for debatten, markedsfører servicen, så der kommer nogen og debatterer. Sørger for ro og orden, løbende udvikling og alt andet der muliggør aktiviterne. Medlemmer "betaler" ved at hjælpe hinanden og se reklamer/betale medlemsskab og får så netværk, viden, underholdning og meget andet.

De bedste hilsner

Martin

Er vi ikke enige her? hvad er så noget sludder? Forummet er den største værdi for Amino og det ved du godt ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:50

e-bil.dk:
Det skal ikke koste penge fordi der er 6 ansatte som skal have løn og nu skal jeg ikke blande mig i andres virksomheder, men måske man skulle tilpasse udgifter med indtægterne og måske ikke kaste sig ud i nye projekter hele tiden? som igen koster mange penge og ansatte.

Hvis man vil drive et hobbyprojekt, så er det nok en fin holdning at have.

Men sådan har jeg det ikke. Jeg vil sparke den onde røv ved at hjælpe så mange iværksættere og virksomhedsejere jeg kan og i den proces score kassen og bruge den til at gøre forretningen endnu større og hjælpe endnu flere. 
Og det fede ved at være selvstændig, er at man selv bestemmer hvilke ambitioner man har og mine er store. Dine er så et hobbyprojekt og det er helt cool med mig. 

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)