Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på Amino

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Du burde forbyde Fjollert nogensinde at blive medlem af Amino, så man ikke skal bruge så meget som 1 sekund på ham mere.
Den la'r vi lige stå et øjeblik!

...

...

... et øjeblik

...

...

Visse tråde går i selvsving. Ja, der er brændt en frygtelig masse energi af i denne tråd, men der ER altså frivilligt at deltage Idea

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en automatisk email om, at der var kommet et nyt indlæg med teksten "Problemet er at tilsyneladende at Fjollert er en idiot, som ..." [Læs indlæg]. Jeg kan ikke finde det, så een eller anden form for retfærdighed for arme syndere må der, trods alt, være på Amino?

Jeg har gjort mig skeløjet og kigget bagud: "Hvad er det dog der bringer folk i et sådant humør, at de kalder mig for idiot og andre ukevemsord? Jeg har delvist erkendt min brøde i et et indlæg, men ud over det umoralske i at nasse (selv om jeg HAR bidraget med flere tusinde kroner og vil gøre det igen, når jeg får brug for det), så KAN jeg ikke se hvad der retfærdiggør så stærke udtryk.

Iværksættere er lidenskabelige mennesker, men en del er åbenbart også ret afstumpede. Hvornår får vi en ordentlig debatkultur her, hvor man (hvis man føler sig kaldet) argumenterer sagligt for at tegne et abonnement i stedet for at kaste med mudder, hvis man finder mit spørgsmål umoralsk?

Skulle vi, i vort kære lille Danmark, aldrig få større problemer, end at en forhåndværende og måske kommende betalende, bruger et fuldt lovligt program til at slippe for reklamer, så skal vi sgu prise os lykkelige.

Hvad med at sætte i noget i værk derude i stedet for at brænde alt jeres energi af på denne bagatel?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Jeg kan ikke finde det, så een eller anden form for retfærdighed for arme syndere må der, trods alt, være på Amino?

Vi moderatorer skeler naturligvis ikke til, om målet for angreb er Plus medlemmer eller ej.

Derfor blev det indlæg, du omtaler slettet, da det var i strid med Aminos regler.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Vi moderatorer skeler naturligvis ikke til, om målet for angreb er Plus medlemmer eller ej.
Måske kunne mit indlæg læses sådan(?), men det var naturligvis ikke det jeg mente ... at I gør forskel. men godt at sådanne indlæg bliver sorteret fra.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg kan ikke lige se hvordan det er relevant at du tidligere har været plusmedlem, eller tidligere har betalt for andre services på Amino. Hvad har det med at gøre, at du skulle være berettiget til at bruge siden uden reklamer nu? Det er jo vel at mærke en af de ting man betaler for, ved at være Plus-medlem.

Du skriver ligeledes at du ikke har noget at bruge et plus-medlemskab til i øjeblikket, men at du vil tegne det igen når du har noget at bruge det til. Hvis du ønsker at slippe for reklamer, så har du vel lige netop noget at bruge det til nu?

Det er en utaknemlig og egoistisk indstilling at have til tilværelsen. Vend situationen om, og tænk hvordan verden ville se ud hvis alle havde den samme indstilling som dig. Så ville der slet ikke kunne være et Amino som det du kender i dag.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du bringer lovligheden af en adblocker op. Vil det sige hvis der er et kreativt og lovligt smuthul til at drive sin virksomhed fra en tropisk ø langt væk, og undgå at man bliver beskattet her hjemme, så er det også helt okay at gøre det og fortsat nyde godt af samfundets goder?
Det er lidt sat på en spids, men basalt set er det vel det samme - en adblocker er en kreativ måde at snylte på et website på. Hvis alle havde den indstilling, ville det dog nok være ret svært at få tingene til at hænge sammen her hjemme. Det handler derfor ikke om hvor vidt noget er lovligt eller ulovligt, det handler om hvor vidt det er rigtigt eller forkert.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert, jeg beklager at jeg blev sur, jeg plejer at bevare roen.
Men når det er sagt, så er det du gør, nogenlunde det samme som at klatre over muren til Tivoli og så tage en megafon og bede publikum om hjælp til hvordan man planker den, uden at få smudsige bukser.

Amino er et site for iværksættere og virksomhedsejere og vi prøver alle sammen at få vores forretning til at hænge sammen.
Derfor er det provokerende for mange, at nogle bruger ressourcer uden at give lidt igen, specielt når vi ikke engang snakker penge, men blot lidt opmærksomhed på nogle reklamer.

Amino skal nok klare den, selvom en del bruger Adblockere, men prisen er så, at mere og mere bliver gemt væk bag vores "Plus mur" og det er synd for de iværksættere, der ingen midler har. Men sådan er virkeligheden bare.

Nuvel, jeg har fundet mit gode humør frem igen, så lad julefreden sænke sig over jer alle :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har hverken noget at tabe eller at vinde ved at skrive yderligere, så det vil jeg hermed afstå fra.

Jeg har, for en sikkerheds skyld, sendt en PM til en af de iværksættere jeg hjælper med rentefrie lån, da PM har været vores eneste kontaktform indtil nu. Så snart han har kvitteret for modtagelsen af mine oplysninger om mailadresse m.m., så skal jeg gerne forlade dette forum for bestandigt.

Er du så tilfreds, Sune?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Fjollert, jeg beklager at jeg blev sur, jeg plejer at bevare roen.
Men når det er sagt, så er det du gør, nogenlunde det samme som at klatre over muren til Tivoli og så tage en megafon og bede publikum om hjælp til hvordan man planker den, uden at få smudsige bukser.
Rolig, Martin, du skal nok blive fri for mig. Som jeg netop har skrevet til Sune, så skal jeg bare lige sikre mig, at de (ikke DEN som jeg skrev) iværksættere jeg spytter penge i uden fortjeneste af nogen art, kan komme i kontakt med mig, når de engang skal betale pengene tilbage ... hvis de kan ;-)

Jeg har ikke længere personligt brug for Aminos Plus og derfor betaler jeg ikke længere. At betale 200 kr. om måneden, udelukkende for at slippe for reklamer, overskrider min grænse for velgørenhed ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollert:
At betale 200 kr. om måneden, udelukkende for at slippe for reklamer, overskrider min grænse for velgørenhed ;-)

Nu vrøvler du.. Stop nu med det. :-)

Ifølge min Amino Plus faktura giver jeg kr. 103,13 inkl. moms om måneden ved årligt abonnement.

Der er masser af medlemsfordele ved at være Amino Plus.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Jeg har hverken noget at tabe eller at vinde ved at skrive yderligere, så det vil jeg hermed afstå fra.

Jeg har, for en sikkerheds skyld, sendt en PM til en af de iværksættere jeg hjælper med rentefrie lån, da PM har været vores eneste kontaktform indtil nu. Så snart han har kvitteret for modtagelsen af mine oplysninger om mailadresse m.m., så skal jeg gerne forlade dette forum for bestandigt.

Er du så tilfreds, Sune?

Jeg er tilfreds hvis du, eller andre med samme indstilling, har taget noget af alt det der er blevet skrevet her i tråden til eftertragtning.

At vi skriver som vi gør, er jo ikke ensbetydende med at du slet ikke er velkommen herinde. Jeg håber derfor for din egen skyld at du, når du har tænkt over tingene, kommer igen - enten som betalende medlem eller med reklamer, på samme vilkår som alle os andre. Hvis ikke, så er det naturligvis helt op til dig selv :-)

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)