Introduktion til det danske CPC baseret content netværk Open AdExchange Open AdExchange har eksisteret siden 2006 og tilbyder i dag annoncering på nogle af Danmarks største online medier såsom – Politiken, Børsen, Ekstrabladet, TV2, Berlingske, JV.dk, BT, Jyllandsposten, Boligsiden m.m. Vi levere i dag ca. 600.000.000 annoncevisninger til vores annoncører pr. måned. Med helt enkle tekst- og billede annoncer kan du annoncere på landets største og mest populære websites. Som annoncør har du mange features til dig rådighed som f.eks. re-targeting, geo-targeting, mobil annoncering, Publisher segmentering samt mulighed for at kunne lave konverteringsporring i Google Analytics på hvilke Publishers, Publishers sub-kategorier og annoncetekster der genererer konverteringerne. Netværket er baseret på cost-per-click princippet – og tilbyder i dag eksklusiv ret på en række af de store danske online medier på tekst- og billede annoncering. Kom bredt ud til din målgruppe: Open AdExchange giver dig i dag som annoncør mulighed for at ramme 70 % af de danske internet brugere hver måned. Du kan ramme din målgruppe uanset om det drejer sig om mode, bolig, bil, business, job, erotik, gambling, IT, rejser og sport m.m. Så er du interesseret i en aftale om annoncering i Open AdExchange så kan du ringe til mig på 4171 6898 – sende mig en mail på mfg@openadex.dk eller besøg os på http://openadex.dk/annoncor/ Open AdExchange for Mediebureauer: Alle online bureauer kan med fordel få en bureauaftale med Open AdExchange, der giver Jer mulighed for at tilbyde jeres kunder annoncering på de største kvalitets medier I Danmark. Har i en aftale om annoncering via Open AdExchange, tilbyder vi desuden GRATIS kursus i opsætning og optimering af kampagner, samt løbende rådgivning og support til jeres medarbejder Så er du interesseret i en bureau aftale med Open AdExchange så kan du ringe til mig på 4171 6898 – sende mig en mail på mfg@openadex.dk eller besøg http://openadex.dk/bureau/ Rigtig god weekend til alle. |
Vi har kort haft en lille udfordring med vores kontaktformular men det skulle være løst nu - vi håber at dem der har prøvet at udfylde den kort vil gøre det igen - god weekend til alle.
//Martin Friis Guldborg