Mange tak for din opsang, den behøver jeg vist! Forud herfor har jeg haft ringet og talt med CVR registret, og jeg har søgt lidt rundt. Jeg har for få år siden læst erhvervsøkonomi og klarede eksamen ok fint. Jeg blev uddannet midt i 2009 og det job i vikarbranchen som jeg tjente penge ved begyndte at smuldre. Jeg har uddannet mig lige i krisen. Nu er jeg klar 100 % (?) - men der hvor du rammer plet, er i min private økonomi. Jeg har en plan, en god plan, der vil virke på sigt og som kan udvides. Jeg tror på mig selv og min plan. Jeg er nok den type, der vil hyre en til regnskabet og så koncentrere mig om mine kreative ideer, som jeg har mange af. Jeg har netop talt med en ekspert, som gratis stiller op til 2 timer til rådighed. dette vil være en god ting til at få uddybende svar på mine spørgsmål. Jeg har surfet en del rundt selv, men får blot mange flere spørgsmål ud af dette. Jeg tænker lidt, at jeg på en måde meget gerne vil være momspligtig, da det ikke ser så farligt ud. |
Fru Hartmann:sumo:Man betaler som selvstændig SKAT på lige fod med almindelige lønslaver.
Lev med det og glæd dig over at leve i et samfund hvor der er råd til at hjælpe de som trænger, at du kan komme til læge og på sygehus uden at skulle hoste op med kontanter.
Jeg har ikke noget imod at betale skatten i Danmark, men når det er sagt, er jeg imod måden, dette system for selvstændige er skruet sammen.
Jeg ved ikke hvorfor du skal skrive "ned" til mig, jeg forsøger at få belyst et spørgsmål og du er ikke et bedre menneske end mig - hvem tror du egentlig du er?