Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i branchen.. er min hjemmeside god nok?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Hvordantegnerjeg.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg hedder Rose og er 13 år... jeg har mig en lille ´´business´´ hvor jeg tjener nogle penge på tegninger og lign. Jeg har derfor også en hjemmeside, og vil blot spørge jer, som jo trods alt har været i branchen i lidt flere år, om i ikke vil være super søde at tage et kig på min side og gerne give konstruktiv feedback.... 

Min hjemmeside: 

www.hvordantegnerjeg.dk     

-På forhånd tak! :D

V.h. Rose :D

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:16

Først vil jeg sige du er rigtig god til at tegne. Det er også fedt at få nogle Youtube videoer på din side.

Jeg synes det er en god start. Men jeg kan ikke rigtig finde det sted hvor du sælger dine ting. Det burde være i front så man ikke skal lede efter det!

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:19

Nem og overskuelig side at finde rundt i, men damn de farver der :) glad for de tidlige 90´ers webdesign ? :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rose,

Der er rigtig meget godt indhold på din hjemmeside, men du gemmer videoerne væk. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på hvordategnerjeg.dk

Håber du kan bruge feedback til noget.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 16:05

RabazzoDK:
Nem og overskuelig side at finde rundt i, men damn de farver der :) glad for de tidlige 90´ers webdesign ? :) 

Hehe, det er vel lidt svært at svare på.. Pigen var ikke født i 90'erne Big Smile

Når det så er sagt, så vil jeg tilslutte mig koret. Frem med videoerne.

Du er super dygtig til at tegne :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:10

Som RabazzoDK skriver, så er der liiiige lidt med de farver Big Smile. Når det er sagt, så er indholdet jo skidegodt, og at du tegner rigtigt godt kan enhver se. Jeg synes bare du skal klø på, jeg tror det bliver en succes.

Ps..det kan også være at farverne ender med at skille dig ud fra mængden

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:23

Du er virkelig dygtig til at tegne. Har du tænkt på at undervise andre steder end på video? Grunden til jeg spørger, er, at jeg har en kammerat som også er god til at tegne, og han fik oprettet et tegnehold i sin ungdomsskole, og tjente faktisk en ret god skilling ved at undervise andre, og have det sjovt samtidig.

Bare et tip :)

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 13
Fra  Hvordantegnerjeg.dk Skrevet kl. 17:36

Hej Poul,

1000 tak for din konstruktive feedback. Og især fordi du har lavet en video med alt det du tænker om siden... det er en stor hjælp jeg helt sikkert vil tage til mig... 

Det eneste minus jeg har ved min side er at man desvære ikke kan lave så meget på den, da den er bygget på en skabelon.. Jeg bruger web10.dk ... har tjekket din side http://apoma.dk .. den er ret sejt bygget op.. har du mon selv bygget den fra bunden? :D og kender du nogle gode sider hvor det ikke koster en bondegård ;D mest fordi jeg ikke har så mange penge at bruge her for tiden... hvis du kender til web10.dk ved du så evt. hvordan man laver det lille billede oppe i toppen af søgefeltet (fx på din hjemmeside A? ). 

vh. Rose 

;D

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:00

Wauw du er talentfuld Rose. Held og lykke i fremtiden!

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 13
Fra  Hvordantegnerjeg.dk Skrevet kl. 18:08

Hej Sofie,

Mange tak skal du have! ;D

hmm.. nej det har jeg faktisk aldrig rigtigt tænkt på..men den idé var slet ikke så dårlig.. det vil jeg lige overveje en ekstra gang.. 

Tak for dit svar Sofie.. 

Vh. Rose ;D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)