Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i branchen.. er min hjemmeside god nok?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt at du er sprunget ud i at lave din egen hjemmeside. Og du er uden tvivl talentfuld og rigtig god til at tegne :).

Som Poul siger, så bør du nok skrotte det design, som du har fået med web10.dk - det kan du lave meget flottere og langt lettere, hvis du sætter dig ind i de rigtige værktøjer.

Jeg vil anbefale dig at installere WordPress på din hjemmeside og gå igang med at lave din hjemmeside i dét - med dette vil du langt hurtigere kunne få en rigtig flot hjemmeside :).

Men indholdet på din side fejler absolut intet - det er rigtig godt. Du skal bare overveje din struktur lidt og gøre det mere simpelt at finde rundt på din side. Så gem endelig dit indhold og overvej hvordan du sætter det ind på din nye side, hvis du vælger at kaste dig ud i WordPress :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rose Lambaa-Langlo:

Det eneste minus jeg har ved min side er at man desvære ikke kan lave så meget på den, da den er bygget på en skabelon.. Jeg bruger web10.dk ...

Du kan overveje WordPress, som nogle af de andre foreslår.

Men det væsentlige er, om du kan bygge tabeller med web10.dk, for så kunne du køre lidt videre.

Kiggede på Web10's hjemmeside. De bruger selv WordPress, så hvad er det egentlig, du har hos web10? Er det kun hostingen, eller er der også et CMS? Hvis der er en database med (MySQL), burde det kunne lade sig gøre at installere WordPress.

Min egen hjemmeside kører på et system, Foundation, og så har jeg selv rigget det til med html og php. Det er ikke specielt kønt og smart, men responsive, og det er væsentligt af h.t. mobil.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)