Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. affiliate

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ny her, jeg overvejer at starte en affiliate hjemmeside, og har læst diverse råd fra blogs osv. jeg har dog et par spørgsmål.

Er der nogle overvejelser man skal gøre sig juridisk, og er der krav om at man skal have CRV nr.?

Derudover er der nogle af jer der har erfaring med lave affiliate for partnerer uden for EU, tænker hovedsageligt Nordamerika?  Og er der nogle specifikke overvejelser man skal gøre sig her?

På forhånd tak Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Når vi snakker jura har du lov til at have sådan en side uden et moms nummer. Dog skal du moms registreres når du kommer op på en vis omsætning, jeg mener det er omkring 50.000 kr, men er ikke helt sikker. Jeg ved nogen af disse "udbydere" som administrere annoncørerne forventer et cvr nummer, mens andre ikke gør det. Et rigtig godt sted at starte er partnerads.dk Simpelt, overskueligt og så får du også en god service oven i hatten. Jeg er selv annoncør derinde og kender mange der bruger det med stor tilfredshed. 

Når vi snakker Nordemerika og uden for EU er jeg på bar bund, så der håber jeg at andre kan hjælpe dig :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)