Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program hvilket anbefaler i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en ung fyr på de 16 år.

Jeg er på nuværende tidspunkt igang med en hjemmeside www.vinduespudserudstyr.com 

nu er det sådan jeg har brug for et fakturaprogram, hvor jeg kan oprette varer indkøbspris salgpris osv. fx airboss dog gratis?

ikke for resultatopgørelse osv men 

for at sende mine faktuare med, kender i et godt fakturaprogram? som er gratis?

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:07

Hej

vP Faktura fra Vipilon ApS kan bruges som et gratis faktureringsprogram. De første 30 dage kører det helt uden begrænsninger, herefter er der lidt begrænsninger mht. det antal der kan laves pr. måned. Dvs. du kan helt gratis komme igang, og når dit behov så stiger, koster det ikke ret meget at opgradere til en større udgave af programmet.

Du kan downloade det her: www.vipilon.dk

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Yasin

Du kan gøre som 12.000 andre og tilmelde dig Dinero det er Amino og Martin Thorborg der står bag, og de er lige så stille og roligt ved, at tage markedet for regnskabssystemer med storm. Blandet andet ved at det er gratis indtil du har omsat for din første million.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 20:23

Jeg bruger også Dinero, men jeg kan ikke påstå at, det er bedre end alle de andre, for jeg har ikke prøvet andre.

Tilgengæld så er det perfekt hvis du står med din første virksomhed og skal prøve kræfter med bogføring for første gang.

Brugervenligheden er helt i top og mangler du et svar, kan du få det ret hurtigt herinde :)

//Philip

Ejer af Børnekluns

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:07

Yasin4220:

ikke for resultatopgørelse osv men 

for at sende mine faktuare med, kender i et godt fakturaprogram? som er gratis?

hvorfor dog ikke for resultatopgørelse m-m.- det skal du jo bruge for at kunne opgive din indtægt til skat og det får du jo med i et hvert rigtigt økonomiprogram, og som 16 årig - givet uden virksomhed (husk du ikke må sælge for / omsætte for mere end 50.000 kr på nogen 12 mdr periode) vil www.dinero.dk som gratis op til 1 mio i omsætning gi dig både fine fakturaer OG resultat og balance i et og samme huk

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)