Hej Raggy
Hos TOPdesk har vi et system til opgavestyring.
Det er lidt svært at hjælpe dig med hvad det konkret kan ud fra dit korte indlæg, men jeg kan give dig lidt eksempler på hvad vores kunder bruger det til.
De kunder der bruger det til at holde styr på eksterne håndværkere, er både inden for det offentlige og det private. Dem opgaven skal udføres for kan både være selve virksomheden, eller eksterne kunder som i dit tilfælde.
Nogle af kunderne har selv håndværkere gående og de har deres daglige opgaver i systemet. Resten af opgaverne får de eksterne folk til at lave. Opgavens beskrivelse kan sendes til den eksterne håndværker pr. mail. Håndværkerne, der måske svarer igen på mail med tilbud, kan ses på opgaven. Andre bruger systemet til at sammenholde timeforbrug, eller tilbudspris, mod den fakturererede pris.
Opgaverne kan kategoriseres efter kategorier, opgavetype e.l. Det kan give overblik over hvor mange opgaver/arbejdstimer/kr. der bliver bestilt arbejdskraft for hos en leverrandør, eller blot inden for VVS arbejde, eller endnu mere detaljeret, inden for tømrer arbejde som er forebyggende vedligehold.
Hvis du har lyst, kan du kontakte mig, så kan vi tage en snak om hvad du laver og hvad du skal bruge. Så er det lidt nemmere at afgøre om du vil have gavn af systemet.
Håber det hjalp dig lidt på vej
Med venlig hilsen
Jesper Christensen
TOPdesk