Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et Opgave og HRM/CRM system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogle der kan anbefale/kender et godt HRM system.

Problemet: vi har nogle håndværkere tilknyttet, som vi skal kunne finde på katagorier som tømrer, størrelse og måske 10 andre paramentere - udover det skal vi kunne finde ud af hvilke opgaver vi har givet håndværkeren, og hvilken kunde der har bestilt det.

Nogle der har nogen gode forslag?

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen? :/

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raggy

Hos TOPdesk har vi et system til opgavestyring.

Det er lidt svært at hjælpe dig med hvad det konkret kan ud fra dit korte indlæg, men jeg kan give dig lidt eksempler på hvad vores kunder bruger det til.

De kunder der bruger det til at holde styr på eksterne håndværkere, er både inden for det offentlige og det private. Dem opgaven skal udføres for kan både være selve virksomheden, eller eksterne kunder som i dit tilfælde.

Nogle af kunderne har selv håndværkere gående og de har deres daglige opgaver i systemet. Resten af opgaverne får de eksterne folk til at lave. Opgavens beskrivelse kan sendes til den eksterne håndværker pr. mail. Håndværkerne, der måske svarer igen på mail med tilbud, kan ses på opgaven. Andre bruger systemet til at sammenholde timeforbrug, eller tilbudspris, mod den fakturererede pris.

Opgaverne kan kategoriseres efter kategorier, opgavetype e.l. Det kan give overblik over hvor mange opgaver/arbejdstimer/kr. der bliver bestilt arbejdskraft for hos en leverrandør, eller blot inden for VVS arbejde, eller endnu mere detaljeret, inden for tømrer arbejde som er forebyggende vedligehold.

Hvis du har lyst, kan du kontakte mig, så kan vi tage en snak om hvad du laver og hvad du skal bruge. Så er det lidt nemmere at afgøre om du vil have gavn af systemet.

Håber det hjalp dig lidt på vej

Med venlig hilsen

Jesper Christensen

TOPdesk

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raggy

Vi har flere der anvender ServiceSuite til dette formål, som netop er skræddersyet til at styrer håndværkere.

Der er både lokal og mobil adgang. Se på vores hjemmeside www.insightoffice.dk/servicesuite Vi går endda skridtet videre og integrerer færdige opgaver direkte til det mest anvendte online erp system e-conomic med vores egen ServiceSuite app.

Se på det og om det giver mening I forhold til det du har af behov og giv os evt. et kald på 2113 0603 eller kontakt os via vores demo sider?

Mvh Antonio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)