Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

armanski.dk - importmægleren

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jesper Jørgensen.

Du må undskylde hvis jeg med indlægget har skudt noget i skoene på dig eller andre. Som jeg tidligere har skrevet er det en helt frivillig sag om man ønsker at hjælpe familien. Grunden til at ordvalget faldt ud på den måde, er at jeg synes det er underligt, at mange mennesker ytrer sig i retning af at ville øve selvtægt, men det får familien ikke noget køkken af og det hjælper ikke den fælles sag vi kører for at stoppe svindelfirmaet Importmægleren v. Armanski.

Grunden til mit initiativ er, at hvis Thomas Fagerbergs base ikke er velfungerende, så ender man med at opgive kampen, og det vil være til skade for alle i gruppen stop.armanski@yahoo.dk og dermed andre som kommer i en lignende situation. Desværre findes der jo masser af mennesker/firmaer der ynder at snyde godtroende mennesker og sende dem i økonomisk ruin.

MVH. lillevovse

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:58

Hej lillevovse

Godt ord igen, så stor en sag er det jo heller ikke :-)

Mvh Jesper

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 02:51

Nogen der ved hvordan det går med familiens køkken ???

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:50

Til Info kan jeg sige at top 5 på Google søgninger på hhv. "armanski" og "importmægleren" skriger "Hold jer væk". Denne her tråd på Amino har placeringer 3 og 4 i søgningerne. Så vi har da gjort vores til at andre kan undgå at blive snydt.

Mvh Jesper

Tilmeldt 19. Sep 07
Skrevet kl. 11:30

Indsamlingen kører stadig, og familien Fagerberg  har stadigvæk ikke fået deres køkken endnu, men de vil have det inden jul, så det er ikke for sent at hjælpe, men det er selvfølgelig frivilligt.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:11

Har allerede doneret, men gør det gerne igen. Hvor meget mangler vi ???

Tilmeldt 19. Sep 07
Skrevet kl. 16:53

Det ved jeg ikke her på stående fod, da det er en konto i HAUS, som jeg ikke har noget at gøre med som sådan, men vil undersøge det imorgen, hvis det er muligt.Så prøv at se på tråden imorgen eftermiddag.

Med venlig hilsen lillevovse

Tilmeldt 19. Sep 07
Skrevet kl. 12:45

Som lovet vil jeg her oplyse hvor meget eller rettere hvor lidt der er kommet ind, det har jo altid været sådan at det er frivilligt om man ville donere, til dette. Der er til dato 2 indbetalinger til kontoen og jeg ved hvem de er fra, da jeg selv er den ene. Samlet er der kommet 650 kr. ind, så det tager nok lidt tid inden familien får deres køkken. På spørgsmålet om hvor lang tid indsamlingen vil køre, kan jeg kun svare indtil familien selv stopper den.

MVH LILLEVOVSE

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)