Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - Modtag en pakke med godter en gang om måneden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har brug for lidt input om en ide til en ny virksomhed jeg har fået.

Kort sagt:
1. Abonner på på vores pakke.
2. Vi sammensætter en lækker pakke i samarbejde med kendte mærker for at leverer en fantastisk oplevelse.
3. Glæd dig til at modtage denne pakke én gang om måneden.

Det går ud på at man én gang om måneden modtager en pakke med nogle godter. Pakken og ja hele konceptet vil omhandle et fælles tema som altid vil være det samme, dette kunne for eksempel kunne være fitness.

Hver måned modtager du en pakke med fitness ting. Dette kunne være 2 prøver på proteinpulver, 1 prøve på pre-workout pulver, måske en bog om 6-pack, nogle rabatkoder til nutramino og en sandwich hos Anettes sandwich eller noget lignende. Egentlig kan det være alt muligt forskelligt der har med fitness at gøre.

Idéen er at jeg som sådan ikke har nogen udgift men at de forskellige produkter er vareprøver og varer fra nogen der gerne vil have deres produkter promoveret til den rette målgruppe. Som udgangspunkt tænker jeg at dette burde være muligt idet det giver rigtig god mulighed for reklame for de enkelte produkter.

Pakken vil koste et månedligt abonnement på for eksempel 99kr og man vil ikke vide hvad man modtager før man åbner pakken så jeg vil faktisk hellere kalde det en gave til dig selv. Dette skal give følelsen af at den 20. hver måned er pakkedagen hvor man har en overraskelse der venter på én når man kommer hjem og man på den måde vil glæde sig til denne dag.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:01

Godaften Sistagull,

Det koncept som du omtaler er super fedt. Men det minder utrolig meget om Goodiebox, som allerede er på markedet. De tilbyder præcis de samme ting - Også for 99 kr/måneden. Så hvis det virkelig skal blive stort så tror jeg at du bliver nød til at tænke nyt, og skabe noget Goodiebox ikke har. 

Fortsæt endelig på ideen, det lyder rigtig godt!

Glædelig jul,

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Skrevet kl. 23:07

Hmm, en tydelig forskel vil være en anden målgruppe da det slet ikke var den målgruppe jeg havde i tankerne:-) men tak for dit svar jeg havde ikke selv set at der var andet på markedet. 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 23:12

Jeg må indrømme at det lyder som en super god ide - også selvom der er andre på markedet med et lignende koncept.

Det er rigeligt med kunder til begge - så bare kom i gang med dit projekt og giv den gas Smile

Michael

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:17

Hej,

Jeg syntes det lyder som en rigtig god idé.

Hvis jeg ikke var på SU, ville jeg bestemt gerne abonnere, på en sådan service!

Jeg tror det kan være en rigtig god niché, at det fx er til Fitness Folk, som I selv nævner. :-)

Det er også umiddelbart et godt udgangspunkt, at det er en lækker/overraskende gave man får med posten, når det er på en bestemt dato pr. måned.

Mvh

Morten

Følg med i min Prag blog!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:32

Ideen er slet ikke dårlig. 

Har i en længere periode selv gået og leget lidt med et lignende koncept.

Jeg vil anbefale, at du tænker dig godt om, inden du vælger hvilken niche du vil dykke ned i. 

Endvidere bør du nok overveje, at det ikke er sikkert, at producenterne af de produkter, som du ønsker at sende til dine kunder nødvendigvis hopper på din idé lige fra starten. Det vil eventuelt blive nødvendigt at dække alle omkostninger til produkterne selv - i hvert fald i starten.

Dermed ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre at få alle produkterne sponsoreret, men du bør lige have i baghovedet, at producenterne måske gerne vil se, at dit koncept faktisk holder først - og at du formår at ramme deres målgruppe. 

Held og lykke med projektet :)

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Skrevet kl. 10:36

Tak for svaret.

Det var præcis det samme jeg havde overvejet. Tænker at der er nogen producenter der er med på det idet man flere steder kan få nogle prøver bare man betaler fragten. Men ja det drejer sig om at bevise interessen for produktet.

Her du eller andre nogle ideer til flere nicher idet jeg har låst mig lidt fast på fitness?

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Skrevet kl. 18:06

Nogen der har nogle ideer til andre målgrupper? og evt en god måde at få det startet op på eller bare ideer til det og her tænker jeg at få budskabet ud?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:22

Sistagull:

Tak for svaret.

Det var præcis det samme jeg havde overvejet. Tænker at der er nogen producenter der er med på det idet man flere steder kan få nogle prøver bare man betaler fragten. Men ja det drejer sig om at bevise interessen for produktet.

Her du eller andre nogle ideer til flere nicher idet jeg har låst mig lidt fast på fitness?

Det er sandt, at du flere steder kan få produkt-prøver, men som kunde hos din fremtidige virksomhed forventer jeg nu lidt mere end bare produkt-prøver. Jeg vil gerne have noget "value-for-money"!

Eventuelt kunne du jo lave en kombination, hvor du både giver prøver med (som du har fået gratis), samt et produkt, der rent faktisk har værdi.

Goodiebox, som blev nævnt tidligere, har fået megen kritik af deres kunder, da deres pakker ikke altid indeholdt noget, som havde nogen egentlig værdi, så pas på!

Hvis jeg skulle starte en virksomhed som din ville jeg gå i den stik modsatte retning af Fitness - jeg ville sælge slik!

Familier ville få fremsendt deres "candy-box" hver måned fyldt med forskellige former for slik afhængigt af, hvilke præferencer kunden har delt med os. F.eks.: Kunde 1 kan bedst lide lakrids, kunde 2 kan bedst lide vingummi.

Desuden ville brugen af candy-box være en let måde, at styre ens slik-forbrug på. For børnefamilier ville det også give mening, da man helt kan undgå diskussionen om, om børnene må få lov til at købe en pose slik. NEJ, det må de ikke! De må vente på den næste candy-box, som kommer om 2 dage :)

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Skrevet kl. 23:40

Fedt med mere feedbakc :D og ja det er da med at passe på og det har du helt ret i. Tænker også det skal være noget med noget værdi som for eksempel en bog om træning hvis vi nu blev i fitness eller en shaker... Hmm slik...

Det kunne også være en god ide men jeg synes ikke man skulle vælge hvad man var til men stadig vedholde at det er en overraskelse :) men jeg ved ikke om det ville blive lidt dyrt med slik for er der også firmaer her der gerne vil "give" væk eller måske sælge billigt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)