Hej Jeg har brug for lidt input om en ide til en ny virksomhed jeg har fået. Kort sagt: Det går ud på at man én gang om måneden modtager en pakke med nogle godter. Pakken og ja hele konceptet vil omhandle et fælles tema som altid vil være det samme, dette kunne for eksempel kunne være fitness. Hver måned modtager du en pakke med fitness ting. Dette kunne være 2 prøver på proteinpulver, 1 prøve på pre-workout pulver, måske en bog om 6-pack, nogle rabatkoder til nutramino og en sandwich hos Anettes sandwich eller noget lignende. Egentlig kan det være alt muligt forskelligt der har med fitness at gøre. Idéen er at jeg som sådan ikke har nogen udgift men at de forskellige produkter er vareprøver og varer fra nogen der gerne vil have deres produkter promoveret til den rette målgruppe. Som udgangspunkt tænker jeg at dette burde være muligt idet det giver rigtig god mulighed for reklame for de enkelte produkter. Pakken vil koste et månedligt abonnement på for eksempel 99kr og man vil ikke vide hvad man modtager før man åbner pakken så jeg vil faktisk hellere kalde det en gave til dig selv. Dette skal give følelsen af at den 20. hver måned er pakkedagen hvor man har en overraskelse der venter på én når man kommer hjem og man på den måde vil glæde sig til denne dag. |
Godaften Sistagull,
Det koncept som du omtaler er super fedt. Men det minder utrolig meget om Goodiebox, som allerede er på markedet. De tilbyder præcis de samme ting - Også for 99 kr/måneden. Så hvis det virkelig skal blive stort så tror jeg at du bliver nød til at tænke nyt, og skabe noget Goodiebox ikke har.
Fortsæt endelig på ideen, det lyder rigtig godt!
Glædelig jul,
Mvh Gustav