Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af layout og webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en makker har startet en webshop op.

Vi har meget at se til i tiden eftersom vi kun er 16 og 17 og derfor går på HHX. Vi har nogen eksamener og projekter som er på vej, derfor har vi ikke så meget tid til vores shop lige nu. Vi har 2 produkter som vi sælger lige nu. Oliver Eggertsen ure og PowerBanks. Konceptet er at vi altid vil være lidt billigere end alle andre. Selv diverse deal sites. Vi har ingen erfaring med henholdvis HTML, og andre kode sprog. Derfor vil vi bare hører hvad i mener om vores webshop, om det er præsentabelt? eller om vi er helt ude i hækken. Ville i købe noget på siden, hvorfor eller hvorfor ikke? Vi glæder os til at høre fra jer.

www.super-priser.com

Emil&Casper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

????? :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:19

umiddelbart virker det som en fin side. Der er et par småting som springer mig i øjnene. I siger I sælger urene for 247,5 kr men når man klikker ind på uret, så står det til 249,- kr lille ting, men tingene skal passe sammen.

Så kan jeg ikke forstå at I ikke har alt på dansk - add to cart - hvad med at oversætte det til dansk?

Endnu en lille ting - der er en stavefejl i "om os" der hvor i skriver Det vigste for os er at (midt i teksten til højre) I slutter med at skrive "Hvis du vil læse mere om os så klik her" men der er ikke noget link

I spørger om jeg kunne finde på at købe noget hos jer. Der er ikke noget ved siden der gør at jeg ikke ville handle hos jer. Jeg tænker at man også kan bruge sig dankort selvom I skriver at betalingen foregår via PayPal?

Håber I kan bruge mine kommentar til noget

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

Tusind tak for dine svar, Mads! 

Der er stadig en masse småfejl som vi selvfølgelig vil rette op på.

Der er en del ting som vi ikke kan oversætte til dansk.. desværre..

Tror desværre ikke man kan bruge sit dankort via paypal. 

Men tak for svarene, det hjælper!:-)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 20:17

Men man kan faktisk godt betale med diverse kort, uden at oprette en Paypal-konto, og det synes jeg I skal skrive, da der er mange som ikke vil oprette en konto. Så der mister I helt sikkert nogle kunder. Jeg synes I skal slette alt teksten hvor I forklarer om Paypal, og istedet fokusere på, at forklare, at man ikke behøver en Paypal-konto for at betale (der står også  inde på selve betalingsiden, at det er valgfrit).

Jeg synes jeres shop er pæn, og med fine billige varer, men lidt rodet og en smule forvirrende. Men det hører nok ind under de småfejl som I selv skriver skal rettes ;)

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:28

Hej

Fin shop, med hensyn til betaling kunne i måske overveje at tage et kig på ewire.dk. Kender en del som ikke ville købe noget et sted med Paypal fordi de ikke kender det (det har jeg i hvert fald oplevet). På ewire er det også muligt at betale med dankort, jeg har brugt det i et års tid nu, og der har ingen problemer været overhovedet.

René

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Sofie:

Men man kan faktisk godt betale med diverse kort, uden at oprette en Paypal-konto, og det synes jeg I skal skrive, da der er mange som ikke vil oprette en konto. Så der mister I helt sikkert nogle kunder. Jeg synes I skal slette alt teksten hvor I forklarer om Paypal, og istedet fokusere på, at forklare, at man ikke behøver en Paypal-konto for at betale (der står også  inde på selve betalingsiden, at det er valgfrit).

Jeg synes jeres shop er pæn, og med fine billige varer, men lidt rodet og en smule forvirrende. Men det hører nok ind under de småfejl som I selv skriver skal rettes ;)

Tak for dit svar! 

Ja vi vil helt sikkert få opdateret vores "PayPal" sektion så folk bedre forstår det.

Hvad er det du mener der er rodet, vi vil gerne lige høre det så vi kan opdatere det og forbedre forbrugerens følelse af shoppen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

rene2690:

Hej

Fin shop, med hensyn til betaling kunne i måske overveje at tage et kig på ewire.dk. Kender en del som ikke ville købe noget et sted med Paypal fordi de ikke kender det (det har jeg i hvert fald oplevet). På ewire er det også muligt at betale med dankort, jeg har brugt det i et års tid nu, og der har ingen problemer været overhovedet.

René

Tak for ordene, vi kigger på det ASAP :-)

Emil

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 21:02

Ok :)

Jeg savner et logo eller et topbanner, eller bare en knap, som til enhver tid kan bringe mig tilbage til forsiden. 

Fra jeres forside er der hele 4 links til den samme side (jeres fulde vareliste). I skriver, at jeg kan vælge at læse mere om hhv. PowerBank, og jeres ure, men uanset hvad, så får jeg jeres fulde vareliste.

Jeres kontaktside: skriv jeres email og tlf.nr. i midterfeltet, og slet forklaringen om den kommende kontaktformular. Man skal aldrig gøre opmærksom på sine mangler ;)

Månedens tilbud: Her bør I gøre varen klikbar, så man føres til varens produktside, og ikke et forstørret billede. Så skal jeg klikke en gang til for at købe. Alt for mange kliks!

Jeg er helt sikker på, at det engelske kan oversættes, og det bør det altså også.

Fonten på produktsiden er ikke særlig let at læse.

Jeg kan godt lide jeres "Om os" side. Den virker personlig og oprigtig, men skal strammes lidt op og læses igennem for et par stave/slåfejl. Og så skriver I ikke noget om returret? Det kan kunder rigtig godt lide at læse om, og der er større chance for at de køber, hvis dén lille ting er helt på plads :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:26

Jeg vil blot lige nævne en enkelt ting. Jeg ved ikke, om det allerede er blevet nævnt, but here goes :)

Jeg synes, der mangler nogle produktforklaringer. F.eks. kan jeg ikke noget sted læse, hvad PowerBank egentligt er? Tjek f.eks. her: http://i.imgur.com/j0kk0k4.png

Det var det eneste indtil videre, da jeg kan se at meget allerede er blevet nævnt.

Alt mulig held og lykke med jeres forretning fremover! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)