Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af layout og webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin webside, men jeg synes også der er plads til forbedring. Har i bl.a. tænkt på logo mm., kører et ensartet design og skabe en rød tråd

Nu ved jeg ikke om i selv har lavet den, eller om i har betalt jeg fra det og i såfald hvor meget? Men min første indskyldese er at når jeg surfer rundt kan jeg ikke finde en knap der sender mig tilbage til forsiden? Samtidig synes jeg ikke rent visuelt om den blå farve, hvor man kunne vælge noget andet og hvordan trykker man f.eks. på skybe, beliggenhed mm. - dette er ting der også skulle være styr på før jeg vil føle mig sikker på at handle.

Blot mine tanker - held og lykke med det drenge! 

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:49

Umiddelbart en fin side i der har fået lavet. Der er selvfølgelig nogle småting som allerede er nævnt, men 2 ting som jeg så absolut mangler er dels omkring returretten, og så mangler helt klar en adresse og et CVR-nummer. Jeg kunne aldrig drømme om at handle i en netbutik hvortil der ikke er en fysisk adresse.

Men go' fornøjelse med butikken.

mvh
Steen Jørgensen 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:07

Der er lidt mangler, som i nok burde se nærmere på:

Logo mangler
Favicon mangler
Der er ikke hverken adresse eller CVR-nummer

Jeres tekster trænger til en gennemgang - der er mange småfejl som springer i øjnene.

Designmæssigt vil jeg ikke komme med så mange kommentarer - det ville fylde alt for mange sider :)

Men det er da flot i har sat gang i jeres egen shop i den alder :) Held og lykke med det.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)