Hej! Jeg er på udkig efter et automatisk e-mail system til min Prestashop. De bedste hilsner |
Jeg følger lige med her...
Hej! Jeg er på udkig efter et automatisk e-mail system til min Prestashop. De bedste hilsner |
Jeg følger lige med her... |
Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]
Er der virkelig INGEN der har erfaringer med dette? |
Hej Jan. Har du overvejet Mailchimp i stedet? Kan se at der findes et plugin til Prestashop. Der er en mulighed der hedder autoresponders som jeg tror kan hjælpe dig med din opgave. Vi bruger selv mailchimp til Nyhedsbreve i vores dandomain shop. Det er let at gå til, og der findes et hav af vejledninger etc. Mette |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Hej Jan. Jeg så lige dit indlæg. Vi er forhandlere af et skandinavisk udviklet Marketing Automation system (eMarketeer), som indeholder følgende funktioner:
Alle ovenstående funktioner ligger i et og samlet værktøj, hvor data er integrerbart med flere end 200 andre systemer. Lyder ovenstående som funktioner, der matcher dine behov, laver vi gerne en uforpligtende online demo for dig.
Med venlig hilsen
Jesper Johansen
Mobil: 2220 1975
Marketing Management
|
Hej Jan, Vi har en glimrende integration med Prestashop. Vores system kan automatisk lave de ting du anfører. Kim |