Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag gratis på årets store motivationsdag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 22. november afholder jeg motivationsdagen, "Motivation & Restitution - få mere overskud i din hverdag" i Cirkusbygningen, København.

www.motivationsdag.dk

Billetsalget går ganske fint, men med 1.000 pladser, har jeg plads til at teste et par salgsmetoder. Derfor vil jeg gerne give nedenstående tilbud til 10 Aminoer, for at se om det er en metode, der kan sælges billetter på i fremtiden. Tilbuddet gælder de 10 første aminoer der slår til.

Seminarprisen pr. person er kr. 2.995 + moms. De 10 første Aminoer der melder sig, får to billetter til én billets pris, hvis deselv finder en der vil betale for at deltage.

Eksempel.

Du spørger din far, der er ansat i en rig bank.
"Far, hvad siger du til at få en fed dag med dag med mig, så får du lige banken til at betale for en billet, så får jeg en gratis, og så får vi en på opleveren den 22. november"

Han konstaterer:
"Jamen, det har jeg da slet ikke tid til - jeg har så travlt"

Du siger:
"Dagen drejer sig netop om at få mere overskud i hverdagen. Vi har så skide travlt og det er fint, men hvordan sørger vi for at vi også er motiverede i morgen. Det duer jo ikke du falder død om af stress. Der kommer 5 af tidens bedste inspiratorer, Arne Nielsson, Thorborg, en total sej stressmand, en kvinde mand motiverer mænd, og så kommer ham mirakelmanden, der kan ordner alle CSC´s cykelryttere, så de kan køre på cykel med brækkede kraveben"

Den er din far selvfølgelig med på, og du skriver en mail til Anders@one2speak.dk og fortæller at du har set tilbuddet på Amino, og oplyser navnet på dig og din far, og hvem fakturering skal ske til!!!

Det bliver en super fed dag!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:24

Hvis der er én der gider betale, vil jeg gerne med som den gratis ven. Big Smile

... undskyld ...

Hans

Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 20:32

hehe Hans - det er sgu meget godt svaret Stick out tongue

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:45

Det lyder lige som noget jeg godt kunne bruge, for jeg mangler konstant flere timer i døgnet og føler ikke jeg kan rende stærkere end jeg allerede gør.

Desværre har indtil flere større udgifter sat en stoppe for flere glæder (og udgifter) - så jeg må håbe der kommer flere arrangementer af samme slags senere og forhåbentlig har jeg ikke rendt livet af mig inden da.

Du mangler vel ikke en der kan anmelde motivationsdagen mod en gratis plads i arrangementet Wink

Fortsat god aften

Birgit

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:13

Hej Anders

Kurset har stor interesse. Vil tage fat i chefen og få ham overtalt. Tror han har brug for en dag, hvor han kan se det hele lidt fra oven.

Hans Lambert Pedersen

Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 22:55

Det lyder rigtig fornuftigt Hans - det bliver en super dag, hvor du og dine kolleger får et break - og masser af ny inspiration. Folk der tror de kan arbejde hele efteråret, uden at tage en pausedag i ny og næ, de brænder deres lys i begge ender.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:59

Hejsa

Jeg kan se at du skriver prisen på 2995 kr, men på linket du henviser til står der 3995 kr. Hvilken pris er aktuelt for os såfrem man skulle få tid til at deltage?

Venligst,

Kasper 

Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 16:03

Prisen er 2.995 + moms som lovet ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)