Den 22. november afholder jeg motivationsdagen, "Motivation & Restitution - få mere overskud i din hverdag" i Cirkusbygningen, København.
www.motivationsdag.dk
Billetsalget går ganske fint, men med 1.000 pladser, har jeg plads til at teste et par salgsmetoder. Derfor vil jeg gerne give nedenstående tilbud til 10 Aminoer, for at se om det er en metode, der kan sælges billetter på i fremtiden. Tilbuddet gælder de 10 første aminoer der slår til.
Seminarprisen pr. person er kr. 2.995 + moms. De 10 første Aminoer der melder sig, får to billetter til én billets pris, hvis deselv finder en der vil betale for at deltage.
Eksempel.
Du spørger din far, der er ansat i en rig bank.
"Far, hvad siger du til at få en fed dag med dag med mig, så får du lige banken til at betale for en billet, så får jeg en gratis, og så får vi en på opleveren den 22. november"
Han konstaterer:
"Jamen, det har jeg da slet ikke tid til - jeg har så travlt"
Du siger:
"Dagen drejer sig netop om at få mere overskud i hverdagen. Vi har så skide travlt og det er fint, men hvordan sørger vi for at vi også er motiverede i morgen. Det duer jo ikke du falder død om af stress. Der kommer 5 af tidens bedste inspiratorer, Arne Nielsson, Thorborg, en total sej stressmand, en kvinde mand motiverer mænd, og så kommer ham mirakelmanden, der kan ordner alle CSC´s cykelryttere, så de kan køre på cykel med brækkede kraveben"
Den er din far selvfølgelig med på, og du skriver en mail til Anders@one2speak.dk og fortæller at du har set tilbuddet på Amino, og oplyser navnet på dig og din far, og hvem fakturering skal ske til!!!
Det bliver en super fed dag!