Jeg har på det seneste brugt meget tid på at udvikle en slags søgemaskine/platform til at finde blogs/artikler. Jeg kunne godt tænke mig hvis i ville bruge 5 min på siden, og så fortælle mig hvad i syntes om siden og dens funktionalitet. Eventuelt give feedback og optimerende forslag til at gøre den endnu bedre.
Jeg er udemærket klar over at Google har deres egen "Blog Search", men de gange jeg personligt har brugt den syntes jeg ikke at man finder noget relevant til man søger, men mere 'store sider' som har manipuleret sig til sin plads.
Det vil jeg gerne opnå med siden (punktform):
Skabe en interessant søge-platform for bloggere og blog-læsere.
Skabe et fællesskab imellem bloggere over hele verdenen (p.t. er der kun danskere og amerikanere).
Skabe brugbare og informative statistikker som kan afsløre hvor ens trafik kommer fra, hvad folk har søgt på, hvor mange gange en artikel/blog er blevet delt på sociale medier (kommer også snart), og mange andre spændende statistikker!
Skabe en API så andre sider kan lave third-part services og hjælpe med at holde siden opdateret med artikler.
Fremtidigt skabe en kontakt-platform hvor virksomheder kan kommer i kontakt med bloggere over hele verdenen, og på den måde promovere/reklamere den vej (så både virksomhed og blog får noget ud af det).
Håber at i vil komme med konstruktiv feedback, gode råd/fif til optimering, og at i kan se potentialet i projektet. Der er lige nu 11 blogs, 600+ indekserede artikler, 121 foretaget redirects via systemet.
Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, hvorfor du skriver, at i kun har 11 blogs indekseret indtil videre? Er det da noget i skal gøre manuelt (lyder tvivlsomt).
jeg synes det er meget begrænset hvad den finder for at være ærlig. Jeg testede iværksætter og fandt 4 links til noget fra amino - men ingen blogs som sådan - jeg testede et par andre ord, og må sige det er meget lidt den finder
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Som det er lige nu skal brugeren manuelt tilføje links til deres side, for at få den på siden. Der arbejdes på at lave en mere automatisk fremgangsmåde så folk ikke skal bruge specielt lang tid på det. Der arbejdes også på at andre services med blogs deler artikler med 'BR' for at få mere indhold på siden.
Ved godt at det muligvis lyder lidt tvivlsomt som det er lige nu, men jeg arbejder på at få flere bloggere ind på siden, så flere der kommer mere at søge på/efter, og på den måde skaber mere interesse for blog-læsere :)
Det er fordi at som det er nu, så skal bloggerne selv smide deres artikler ind, da jeg ikke vil lave en decideres bot til at indeksere blogs. Jeg prøver på at skabe et så menneskeligt system som muligt hvor man har mulighed for at tilberette sine artikler til at tiltrække flere, samt levere kort-links. Jeg arbejder dog på at gøre processen nemmere :)
Jeg ville gerne hjælpe med at smide lidt flere artikler på til siden, men desværre er den konto jeg lige har oprettet ikke mulig at logge ind på. Og glemt kodeord funktionen virker ikke.
Jeg ville gerne hjælpe med at smide lidt flere artikler på til siden, men desværre er den konto jeg lige har oprettet ikke mulig at logge ind på. Og glemt kodeord funktionen virker ikke.
helt samme for mig
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER