Hej Amino Skal have lavet en del af vores kontor om til en slags butik, så vi bedre kan håndtere vores privat kunder. Derfor leder jeg efter nogle store glas partier, lidt ligesom en butiksfacede, dog skal de kun fungere som skillevæg, så det behøver ikke at være termoruder mv. En lille ekstra feature (ved ikke om det kan fås) om man kan få noget folie og sætte på disse skillevægge så det fra butiks siden ikke er muligt at se ind på kontoret, men omvendt skal vi gerne kunne se ud - om det så er en slags spejl effekt ligesom man ser i krimi film eller om det ligefrem også kan laves så det ligner en væg/tapet på butiks siden ville selvfølgelig være et plus. Det er fra gulv til loft jeg umiddelbart tænker, målene er ca. højde 3 x længde 6 meter Håber der er nogle der kan hjælpe, eller måske har en god kontakt et eller andet sted - har forsøgt at søge på nettet, men synes det er svært at finde det jeg lige står at mangler. Bendtsen |
Hej Bendtsen.
Jeg kan ikke hjælpe dig med at finde glaspartierne, men jeg kan hjælpe dig med den folieløsning du skal bruge til glasset.
Vi kan printe lige det motiv du ønsker på en såkaldt One-Way-Vision folie. Det er en printfolie der er perforeret, og har sort bagside. Der ved er det muligt at kigge ud gennem folien.
Du kan se nogle eksempler på det her.
Jeg vil med glæde printe dig noget folie til dine vinduer. Du kan sagtens montere det selv, for pga perforeringen kommer der ikke luftbobler under denne folie :-)