Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på et webshop design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino læsere,

Jeg har fornylig fået udarbejdet et nyt design på min webshop mht. brugervenlighed og google rankering. Jeg vil derfor høre jer derude, om I synes der er noget særligt at bemærke. Kom gerne med feedback på, hvad der er rigtig godt, og hvad der kunne gøres bedre. 

Jeg har set, at der er nogle der reklamerer med webshop design for 9995,- og det lyder ret billigt. Det skal siges, at jeg har betalt 3-4 gange så meget. Hvad er forskellen ? Eller er jeg bare blevet snydt? :)

Webshoppen sælger vinterdæk. (Jeg ved godt sortimentet er for lille pt, men dette arbejder jeg på)

www.dækzonen.dk 

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:05

Om du er blevet snydt skal jeg ikke kunne sige, men nogen har været lidt for hurtige:

I kildekoden står der copyright daekshoppen.dk og det er vist ikke samme firma som dit...
Jeg er i hvert fald lidt forvirret over:
daekshopppen, daek-shoppen, daekxperten og daekzonen...
Men det er måske bare mig, der trænger til weekend.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 10:11

Hej Lars,

Tak for din feedback.

Vi hed Dækshoppen før, så det har du nok ret i. Vil du mene, at det er væsentligt at der ikke står evt. gamle navne i kildekoden?

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:12

Jeg synes, at brugervenligheden er god. Jeg havde i hvert fald ingen problemer, med at finde ud af hvordan det fungerede.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 09:43

Det virker simpelt og let at finde rundt.

Dog er der måske få ting der kan ændres for at gøre den bedre. Hvis i alligevel ikke bruger twitter og facebook aktivt, så kan de elementer måske undværes på jeres hjemmeside, så det ikke ligner at der direkte mangler noget, som burde være der.

Under gode råd, ville jeg nok dele det mere op, gøre teksten mere let spiselig for læseren. Indsæt eventuelt relevante billeder til de forskellige råd, så det ikke bare er en lang brødtekst, som de færreste kan overskue at begynde at tygge igennem :)

Ellers er det meget godt. Om 40.000 er for meget, er ikke til at sige. I kunne nok også have fået noget fint for langt mindre. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget der fulgte med i de 40.000, men den kan alt det den skal, så produktet fejler vel ikke noget efter min mening.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 09:58

Hej Kim,

Tak for din feedback. Altid rart at få vurderet sin side objektivt.

Vi bruger facebook aktivt. Det samme med Google. Men ikke Trustpilot, det har du nok ret i.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)