Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt navn til en blog der handler om at tjene lommepenge... søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det river og rusker derude... taget er lige ved at lette på carporten og jeg sidder og skriver på min bog...

Ja, lidt hyggeligt er det da. Gift

Det slog mig pludseligt at jeg vil lave en blog i stedet for en bog, og sidder i den forbindelse og vil købe et godt domænenavn til denne.

Jeg plejer selv at være god til det med navne, men jeg er bange for at min ekspertise løber lidt ud i sandet hér.

Bogen/bloggen handler om hvordan man som fattig eller studerende, får værktøjer til at tjene lidt ekstra på lommepenge niveau. Altså, hvis man vil sælge sin cykel, sine potter og pander, sin bil eller blot tage alt fra kælder og loft med på loppen. Jeg dækker 40 områder indenfor købs/salg samt teknikker og skriver om egne erfaringer. Nu er det ikke en opfordring til at tjene sorte penge, så jer der pludseligt fik ondt bagi - bare rolig - hér handler det ikke om at blive millionær på en weekend, nærmere tjene 500 kr til madbudgettet for den studerende.

Inspirationen er hentet på baggrund af de mange indlæg der ofte postes her på Amino, af folk der mangler småpenge... læs mine råd på bloggen og tjen selv dine småpenge!

Jeg tænkte på

sues.dk - inspirationsguide til ekstra indtjening

Moneys4dummies =) 

dollarz.dk Blog for dig der mangler!

MoreMoney.dk Blog for dig der mangler!

smaapenge.dk inspirationsguide til hvordan du tjener lidt ekstra.

Men jeg er klar over at de navne lyder lidt rig i en fart - hvilket jeg tager afstand fra.

Det kræver tid og vilje at tjene ekstra lommepenge. :)))) Men fordi jeg selv startede med at tjene min eegne lommepenge som 5-6 årig, ligger det i blodet og jeg har aldrig manglet noget, uden selv at kunne skaffe det! Har ALDRIG lånt penge af familie og venner... der er jeg sku for stædig - vil selv, kan selv!

Håber på at der sidder nogle kreative mennesker og keder sig i stormen... 

:)

Mvh Sue

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:21

Sue:
Det kræver tid og vilje at tjene ekstra lommepenge. :)))) Men fordi jeg selv startede med at tjene min eegne lommepenge som 5-6 årig, ligger det i blodet og jeg har aldrig manglet noget, uden selv at kunne skaffe det! Har ALDRIG lånt penge af familie og venner... der er jeg sku for stædig - vil selv, kan selv!

Din egen historie taget i betragtning med at starte tidligt med en opsparing, så man ikke behøver at låne af andre, ville jeg vælge et navn som :

Piggy Bank - piggybank.dk

Hvis man tager udgangspunkt i din målgruppe, ville jeg kalde bloggen :

Shake your moneymaker - shakeyourmoneymaker.dk eller/og symm.dk

Til begge navne vil du sikkert kunne få lavet nogle opmærksomhedsfangende logoer.

/James

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:01

James:
Piggy Bank - piggybank.dk

HAHAAAA.... morsomt, for jeg blev kaldt miss piggy da jeg var i de små klasser i folkeskolen. Når nogen drillede de tykke (Erik), de tynde (Morten) eller bare mobbede andre, slog jeg gerne en proper miss piggy næve for at forsvare dem. Det bragte mig ofte på inspektørens kontor... eller også fik jeg en eftersidning haha

Meeen... ved ikke lige hvad det har med mine ekstra lommepenge at gøre!

måske..... 

Modtager gerne andre forslag.... eller flere fra dig :)

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:55

Så fik jeg købt et domæne der passer fint...

Bare så jeg ikke spilder andres tid med nye forslag :)

Fortsat god dag.

:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)