Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer. Vil i være så søde at give mig noget ris/ros på min webshop her.

Kontakt og Om Os er ikke færdige endnu. Er kun 16 år og prøver at få dette op og køre. 

Fortæl mig alt i vil, så jeg kan forbedre mig :-)

Her er link:

http://super-priser.com/

Emil

ps. hvis du har nogen varerpartier til salg så kontakt mig her. Søger mest varer som henviser sig til mænd :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil virkelig blive glad for noget konstruktiv kritik :-)

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Synes faktisk at forsiden er rigtig fin. Du får præsenteret produktet godt og du har en CTA knap allerede på forsiden. Det er godt til at få kunden videre i processen. Når man så går ind på produktet og vælger farve, sker der ikke noget. KUN at et lille 1 tal oppe i højre hjørne kommer frem. Her synes jeg man skal komme direkte til kurven, eller hvert fald gøre det mere tydeligt at produktet er lagt i kurven. For at komme til kurven og betale, skal man ramme den lille indkøbsvogn. Gør det nemmere og mere overskueligt for kunden at se at produktet er klar til at blive betalt for.

i din kurv skal du gøre det mere tydeligt hvordan man betaler med paypal, det tog mig tid at finde ud af at man skulle trykke på logoet for at betale, få en knap sat ind i stedet "Betal nu" eller hvad du nu kan finde på :)

Men giv den gas, det har potentiale!

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil
Jeg synes at din side er meget underlig, dermed sagt at der ikke findes nogle informationer omkring hvem du er. 
Du har ingen informationer som telefonnummer, email, adresse eller CVR på din forside. Det vil jeg helt klart anbefale dig, da det virker meget mere troværdigt når man første gang besøger siden

Når jeg vælger et produkt kommer jeg ind på en side hvor der står "add to cart", få det rettet til dansk og når jeg så vælger vælger produktet skal jeg lede efter hvor kurven er henne, det kunne være smart hvis jeg blev sendt direkte videre til kurven.
Når jeg endelig finder kurven skal jeg så vælge shipping som enten kan være standard eller hurtig levering - hvad er forskellen på leveringstiden? 
Du er velkommen til at skrive til mig på facebook eller her på Amino, så vil jeg gerne hjælpe dig med at gøre din shop bedre.

Venlig hilsen
Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, det er jeg glad for. Jeg vil selvfølgelig benytte jeres forslag og prøve at forbedre min side. 

Mange tak.

Emil :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke informationer synes i jeg skal tilføje?

Email, tlf og hvad mere ?

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Hejsa Aminoer. Vil i være så søde at give mig noget ris/ros på min webshop her.

Er HELT vild med konceptet faktisk. Og kan sagtens se fidusen i det. Fedt projekt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben2013:

Jeg savner et favicon. Og kontakt formularen synes jeg godt kunne gøres pænere, kontrasten er rimelig skarp.

Jeg synes også, at link-strukturen er mærkelig. Hvorfor http://super-priser.com/kontakt/4581231574 og ikke http://super-priser.com/kontakt/

Men generelt en flot side. 

Tak for det Torben.. Jeg er simpelthen ikke nogen nørd til det her desværre. Så det er ikke noget jeg selv har valgt, det gør den automatisk.. Og kan heller ikke selv lave en kontakt formular, derfor har jeg fundet en gratis på nettet.. :-) Men tak for det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Rasmussen:

Emilborg:
Hejsa Aminoer. Vil i være så søde at give mig noget ris/ros på min webshop her.

Er HELT vild med konceptet faktisk. Og kan sagtens se fidusen i det. Fedt projekt!

Tusinde tak! Det er jeg godt nok glad for at høre! :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)