Hej Emil
Har taget et hurtigt kig på din side, og den ser fin ud. Jeg tror du vil få lidt udfordringer, både med troværdigheden og SEO.
TROVÆRDIGHED:
Du skriver flere steder "vi gør", "vi kan", "vi vil"... Men det er kun dig der driver siden - så det skal du nok lige overveje en gang til. I "om os" sektionen skriver du at du er 17 år og går på HHX.. Hvilket jo er superfedt, du er ung og har masser af muligheder, og du griber mulighederne - fedt! :-) MEN... hvis jeg stod som kunde og gjorde mig overvejelser om at købe dit produkt, så ville jeg nok løfte øjenbrynene når jeg læser du er 17, ikke har noget CVR-nummer, og kun tager imod betaling via PayPal. PayPal er i mine øjne ikke tillidsvækkende, men blot et signal om at det er en webshop i opstartsfasen med et lavt budget. Dermed ikke sagt at PayPal er noget skidt, for det virker supergodt og fejlfrit.
SEO:
Du har ikke nogle undersider, ingen blog-del, og ikke nogen Facebook-side.. Jeg tænker derfor på, hvordan du vil skaffe besøgende og dermed kunder? Vennebasis via Facebook? lokal markedsføring? andet?
Du er med andre ord nødt til at have nogle faste sider og evt. en blogdel, hvor du kan skrive mere om dine produkter og om andet der kan skaffe besøgende.
Du kan evt. overveje en løsning med Wordpress - her kan du købe et færdigt design eller finde et gratis, det virker supergodt og er nemt at have med at gøre.
Held og lykke med siden :-)