Yo Amino's! Jeg har en ven der var igang med at starte noget salg af e-cigaretter, men han mistede lysten, pga. et fuldtidsarbejde der tog alt hans tid. Derfor dropper vi nu projektet, og sælger websitet med domænerne. Websitet er langt fra færdigt Det er ikke noget at råbe hurra for, det er jeg godt klar over! Men vi kører det bare ren cowboyder og indianer stil. Er der nogle der er interesseret? Så er der følgende information her: Domæner: Udløber: "Webshop": ego ce4 Der medfølger INGEN produkter DK-Hostmaster: Skriv her med et bud eller en mail til michael@mbstech.dk De bedste hilsner Michael Bay Sørensen |
Hej.
Nu vil jeg ikke lyde som en sur gammel mand (det har jeg det nemt ved), men kan faktisk ikke se hvad det er i sælger.
Eller det kan jeg godt, men udfra hvad jeg læser, så skal man købe en hjemmeside som er ufærdig og et domæne navn?
Så kan man lige så godt starte helt op fra bunden selv og specielt hvis der ikke medfølger noget varelager eller noget, så køber man i praksis ikke rigtig noget.
Igen, det er ikke for at være negativ, men et domænenavn koster ikke alverden også er det bare en webshop derfra, så er man kørende. Hvis domænenavnet alligevel udløber snart, så går jeg ikke udfra at man vælger at forlænge det, hvis man dropper det.
Skyd mig gerne ned, undrede mig blot.
Men god jagt og pøj pøj :-)