Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

godt at se nogen som arbejder med gæsteblogs! Kræver lidt arbejde men det er en rigtig god linkbuildingstrategi, hvis man vil have foden indenfor hos autoritetssites, som ellers er utilnærmelige.

Det ville være godt hvis du kunne få links fra websites som taler om hvordan man bygger links via gæsteblogs (sider om SEO). Du har skrevet nogle artikler som netop prøver at svare på disse spørgsmål http://gaesteblog.dk/nyttige-artikler/

F.eks. http://gaesteblog.dk/hvorfor-skrive-gaesteartikler/ er en meget relevant artikel, men jeg synes, at du kan arbejde meget mere med den. Find ud af hvad der skal til for at andre SEO sites vil linke til din ultimative side om, hvorfor det kan betale sig at skrive gæsteartikler, og kontakt dem derefter.

Du er velkommen til at komme med et oplæt til at skrive en artikel på mit site bizzbuzz.dk om gæsteblogs, men det skal være godt!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 09:17 | Låst

Jo, Moz opdaterer deres index en gang om måneden. Der er ingen link checker som er perfekt. Ahrefs er den bedste imo, men du kan samtidigt lave en Google analytics rapport på henvisningstrafik, og selvfølgelig bruge andre værktøjer som opensiteexplorer og SEO majestic for at få det fulde billede.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:29 | Låst

Gratis?! For dælen, så er det med at slå til! :-)

Tips til www.phonewear.dk modtages :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:42 | Låst

Hej Anders,

I har en virkelig spammy linkprofil. Er det et SEO bureau som har bygget dem for jer? i får en del links fra splogs og det bliver i ramt af på et tidspunkt. Få dem fjernet omgående og start forfra

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:50 | Låst

Hej Watch,

kan se at det er et helt nyt site. Da i arbejder lokalt med lokale kunder, så vil jeg klart se om i kunne få lokale links fra de største sites; lokalaviserne, div. foreninger etc.

Derefter skal du kigge på hvilke links konkurrenterne får via ahrefs.com. Det kan være de også vil linke til jer. Er der websites som lister alle bilværksteder i DK, så få også et link hos dem. Er der en brancheforening for mekanikere etc.

Tag fat i jeres leverandører og hør om de vil linke til jer. Det kan være at de har en speciel partnersektion.

Inden du starter på det så overvej hvilke geografiske søgeord i vil arbejde med for Mekaniker Videbæk er måske for smalt, mens mekaniker Jylland er for bredt. Tænk over hvor langt kunderne kommer fra. Jeg vil iøvrigt anbefale at det står tydeligere på sitet hvor i er beliggende.

God vind!

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Fra  blækexperten.dk Skrevet kl. 10:54 | Låst

Hej Christopher 

lyder godt du får lige mit link her jeg kan se du har fået travlt men ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Fra  blækexperten.dk Skrevet kl. 10:55 | Låst

http://blaekexperten.dk/  ;)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:09 | Låst

Hofman:

Hej Jonas,

godt at se nogen som arbejder med gæsteblogs! Kræver lidt arbejde men det er en rigtig god linkbuildingstrategi, hvis man vil have foden indenfor hos autoritetssites, som ellers er utilnærmelige.

Det ville være godt hvis du kunne få links fra websites som taler om hvordan man bygger links via gæsteblogs (sider om SEO). Du har skrevet nogle artikler som netop prøver at svare på disse spørgsmål http://gaesteblog.dk/nyttige-artikler/

F.eks. http://gaesteblog.dk/hvorfor-skrive-gaesteartikler/ er en meget relevant artikel, men jeg synes, at du kan arbejde meget mere med den. Find ud af hvad der skal til for at andre SEO sites vil linke til din ultimative side om, hvorfor det kan betale sig at skrive gæsteartikler, og kontakt dem derefter.

Du er velkommen til at komme med et oplæt til at skrive en artikel på mit site bizzbuzz.dk om gæsteblogs, men det skal være godt!

Tusind tak for responsen. Hvad artiklen angår, og siden i det hele taget, er jeg ikke alene om den. Men vil tage og omskrive artiklen lidt, og smide mere fyld på så man virkelig ikke kan være i tvivl om hvorfor man skal skrive for andre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:11 | Låst

Hej Lars,

virkeligt svært marked, så det vil kræve en del at ranke på de vigtigste søgeord, men jeg kan se at i f.eks. ligger på side 1 med "iphone 5s cover" så i er på vej. Der er dog konkurrenter som har klart flere links, så jeg ville starte med at se hvilke links de har, og se om i også kunne få dem.

Ellers en ok linkprofil, og det er specielt godt at i har givet produkter væk til bloggere mod en anmeldelse. Det er vejen frem! Jeg synes egentligt, at i skulle fortsætte med at bygge links på den måde. Der kommer hele tiden nye telefoner og deraf covers, så man kan få masser af presse den vej. Jeg kan se, at i også har reparationer. Mener at Henrik Bondtofte havde en del held med at få artikler i aviserne omkring de 5 typiske måder at Iphones går istykker etc., så det kan være at i har nogle sjove historier eller andet omkring jeres erfaringer.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:32 | Låst

Hej Hofman

Lyder som en fantastisk mission du har sat dig på :)

hvis du har lyst må du gerne tage et kig på www.prosh.dk

Mvh Kenneth

Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk 

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)