Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortbetaling på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 57
Fra  webintas Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved det er blevet stillet 10000 gange før, men:

Jeg skal have noget kortbetaling på en webshop. Jeg gider ikke Dankort, så skal bare understøtte de internationale kort. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal gøre ePay/QuickPay og så en indløser Teller eller hvad der lige er billigst eller om jeg skal køre PayPal. Det der betyder mest for mig er sådan set prisen. Hvad skal jeg vælge? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:26

Hej Peter,

Jeg har selv lige fået opsat EwireeKondom.dk. Det koster blot 395 kr. i oprettelse, og du kan være i gang på 10 minutter. Der er ingen faste udgifter, men de tager en relativt stor del af salget.

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Fra  webintas Skrevet kl. 22:35

Så dyrt er det nu ikke igen.. Teller og PayPal tager jo også omkring de 3%.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Fra  webintas Skrevet kl. 22:48

Hvis man ser bort for engangsbeløbet for oprettelse kan det betales sig at bruge Ewire fremfor PayPal hvis end transaktioner er over 200 kroner,

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:36

Hej Peter.

Som Tobias skriver brug Ewire, så har du oprettet en betalingsløsning som virker.

Nogle skiver at det er dyrt, men man betaler 2,60 kr. pr. 100,00 kr. salg, det kan vel ikke gøres billige.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Fra  webintas Skrevet kl. 14:26

Hvad er der af konkurrenter til ewire? DIBS? Flere? Jeg tænker hovedsageligt på løsninger, der både er indløser og gateway.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:58

Peter :
Hvad er der af konkurrenter til ewire? DIBS? Flere? Jeg tænker hovedsageligt på løsninger, der både er indløser og gateway

Hej Peter.

Ewire er både indløser og gateway, for dankort og alle kredit kort.

Bruger du Woocommerce og andre e-commerce system er der en plugins, som installere på Wordpress, og så er systemet klar til brug.

Du skal helle ikke ansøger om indløsnings aftale, og stille 25.000 kr. som bank garanti, som hos Dibs/Teller.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:15
Jeg må nok erkende at paypal er noget lort, hvis du er virksomhedsejer. Jeg har dog selv en paypal konto og er tilfreds med det, det er udelukkende til privat brug.

Hvis har en WebShop, vil ca købere. 5% droppe dig hvis du bruger paypal. Pga at paypal er svær er oprette en konto og betale og det er også et maridt forhold til design.

Jeg synes du skal vælge ewire.
Grunden til jeg havde en paypal var at jeg skulle købe noget på DBA.
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  wedding4u.dk Skrevet kl. 18:43

BRUDETILBEHØR: www.wedding4u.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:17

Som flere allerede har sagt, så er Ewire rigtig godt at bruge, da de tager alle gængse kredit kort OGSÅ dankort (hvorfor ikke tage de kunder med )

Som det også er sagt, betaler man en engangs udgift, og så er man klar til at køre. Når man bruger Ewire, behøver man ingen indløsnings aftale, eller abonnement.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)