Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God trafik men for lidt salg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  krimart Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vores nye hjemmeside har et fornuftigt besøgstal , men stort set intet salg.Har I nogle gode ideer eller

kan I finde nogen fejl ? www.krimart.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan se I er fra Odense. Gå på gaden og lav en blindtest smagning blandt andre (dyrere og mere kendte) mærker - hvis det er lovligt - lav en video ud af det og smæk den på forsiden af jeres hjemmeside i stedet for den slider I har :-)

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:11

Jeg ved ikke om jeg decideret kan finde fejl, men jeg bider mærke i, at du/I har en facebook side som I gør fint brug af. Hvad med at engagere folk lidt yderligere her. I kunne jo køre en konkurrence, eller udlove en vin hver gang et medlem henviser en ny facebook bruger eller salg.Der må være nogle muligheder med over 200 brugere på jeres facebook.

På jeres produktsider, ville jeg personligt vælge at gøre mere ud af beskrivelserne. Det er fint I skriver hvilken drue den enkelte vin er lavet på, dog mangler jeg i flere tilfælde lidt info om, hvilke spiser vinen egner sig særligt godt til.

Håber det kan bruges.

Mvh Eugene

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:11

Hvis jeg var dig, ville jeg fjerne "Champagneshop"..

Det er IKKE Champagne du sælger, men mouserende vin.

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  krimart Skrevet kl. 22:12

Hej Morten

Tak for dit svar - det vil vi overveje .Vi har haft en del prøvesmagninger ved deltagelse på livstilsmesser , og der solgte vi fint.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 22:27

Så træk messen med "hjem" og læg det på hjemmesiden med video, så folk som aldrig har set, smagt eller hørt om mærket kan se at den er sgu god nok - det er fantastisk mousserende vin til prisen.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 06:58

I har en spændende historie, men man skal helt over på jeres Om os side for at finde ud af hvad Krimart egentligt er. Det skal på forsiden! Det er jo ikke bare mousserende vin man køber. Det kan man få alle vegne.

Hvor får i trafikken fra? Noget kunne tyde på, at den besøgende er et helt andet sted henne mentalt, når de besøger din shop. Noget af den bedste trafik du kan få er fra referrals. Jeg ville anbefale at i kontaktede blogs som skriver om vin og champagne (f.eks. ham her), sendte dem et par flasker og gav dem historien bag. Udover at få sendt relevant trafik fra disse blogs, vil i få links, som gør at i kommer til at ligge højere på relevante søgeord, som igen vil give jer noget organisk trafik (og det er kvalitet Wink). Lige nu har i faktisk kun 2 links (og ikke relevante) til hjemmesiden. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:41

Efter min mening skal i gøre meget mere ud af jeres  CTA-knapper, og gøre det mere tydeligt at i rent faktisk er en webshop. Mit første indtryk, når jeg kommer til forsiden, er at det er en side omkring vine og information omkring disse - fremvis evt. flere produkter på forsiden og undersider. Men ellers er det en rigtig flot side! Visuelt MEGET lækker :-)

Har i lavet en analyse via Google Analytics i forhold til HVOR de besøgende kommer fra, og hvilke sider de lander på? - De sider som de besøgende hyppigst landet på, kan så evt. optimeres med CTA-knapper. 

Et sidste "push" kan være at indsætte testimonials, evt. fra Trustpilot hvis i bruger dette - det kan i sig selv være salgsfremmende at have gode annoncer i forbindelse med jeres CTA-knapper.

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

- Jeg testede hjemmesiden, og det gik fint, helt til jeg kom til den første 'pain', som var en fragt på 75 kr. Kan det være en ide at bygge fragtprisen ind i prisen, og heller tilbyde fri fragt? Det er ellers normen blandt de store webvarehus. Har du statistik på hvor de besøgende faller ud? 

- Generelt ville jeg satset mere på kuration (?) (engelsk: curation) af produkterne. Som andre også har nævnt, så er det ingen storytelling rundt hverken jer eller produkterne I sælger. Det mangler også vejledning/ nudges for mig som forbruger til hvilke produkter der er gode køb - argumenter for at den vin I sælger er et godt køb til den prisen (se http://www.hjhansen-vin.dk/ for et godt eksempel). Personlig, så har jeg ikke særlig forstand på vin, så jeg køber tit vin der bliver anbefalet af f.eks Politiken eller butikken selv. Måske I skulde satse på mere originalt indhold, type "10 gode vin til andestegen" o.l.  

- Generelt skal I spørge jer om hvorfor kunden vælger jer i stedet for at stikke ned i Føtex. Er det fordi I har bedre priser? (så er det deet I skal reklamere for) Eller er det fordi det er nemmere? (så skal I reducere fragtprisen) Eller er det fordi I er eksperter på vin og kan anbefale mig nogle rigtige gode vine til en fair pris? (så skal I pushe guides og historier rundt de produkter I sælger)

- Og til sidst, som også nævnt tidligere, I har en fantastisk historie om de Ukrainske vine der bliver produceret 70 meter under jorden. Den skal ikke gemmes væk på en separat side, men bruges aktivt i salget.

Det er ihvertfald mine "5 cents". Håber det kan bruges til noget. Held og lykke!  

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:06

Du kan med fordel gøre det mere tydeligt, at man har smidt noget i kurven. Jeg kom til at klikke et par gange og så var der to i kurven.

Kan godt se nu, der kommer et lille flueben, men så det ikke første gang.

I kurven står der ikke noget om moms - er priserne inkl eller eks. moms?

Funktionen med "anvend kupon" vil jeg fjerne, da det får folk til, at gå på google og søge efter en kupon. Og så er det ikke altid de kommer igen, da de finder noget andet eller også venter man til man finder en kupon, da man i DK helst ikke vil betale fuld pris :)

Når jeg skal skrive leveringsadresse ind, så står det hele på engelsk - altså de ting, som står inde i felterne. Igen står der intet om moms nede ved priserne.

Hvorfor SKAL jeg udfylde telefon nr.? Mange er idag "bange" for, at oplyse deres telefon nr. og tror i vil ringe i tide/utide som andre telefon sælgere. Hvis i har brug for, at komme i kontakt med folk, så skriv til dem på mail og bed om deres telefon nr. Som det mindste gør det valgfrit om man udfylder det.

Hvis man vil oprette en konto, så står teksten igen på engelsk "Create an account by entering the information below. If you are a returning customer please login at the top of the page."

Inden jeg ryger over på quickpay.dk - så står alt teksten igen på engelsk og titlen på fanen ved quickpay.dk er " JJMF trade ApS" - kan i ikke få det til at være shoppens navn?

Er der en grund til, at betalingen ikke er på jeres egen side?

Det var de ting jeg havde.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)