Du kan med fordel gøre det mere tydeligt, at man har smidt noget i kurven. Jeg kom til at klikke et par gange og så var der to i kurven.
Kan godt se nu, der kommer et lille flueben, men så det ikke første gang.
I kurven står der ikke noget om moms - er priserne inkl eller eks. moms?
Funktionen med "anvend kupon" vil jeg fjerne, da det får folk til, at gå på google og søge efter en kupon. Og så er det ikke altid de kommer igen, da de finder noget andet eller også venter man til man finder en kupon, da man i DK helst ikke vil betale fuld pris :)
Når jeg skal skrive leveringsadresse ind, så står det hele på engelsk - altså de ting, som står inde i felterne. Igen står der intet om moms nede ved priserne.
Hvorfor SKAL jeg udfylde telefon nr.? Mange er idag "bange" for, at oplyse deres telefon nr. og tror i vil ringe i tide/utide som andre telefon sælgere. Hvis i har brug for, at komme i kontakt med folk, så skriv til dem på mail og bed om deres telefon nr. Som det mindste gør det valgfrit om man udfylder det.
Hvis man vil oprette en konto, så står teksten igen på engelsk "Create an account by entering the information below. If you are a returning customer please login at the top of the page."
Inden jeg ryger over på quickpay.dk - så står alt teksten igen på engelsk og titlen på fanen ved quickpay.dk er " JJMF trade ApS" - kan i ikke få det til at være shoppens navn?
Er der en grund til, at betalingen ikke er på jeres egen side?
Det var de ting jeg havde.