Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAIRGuide - tilbud fra Budapest/Østrig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i dag lige modtaget et tilbud på engelsk, som faktisk røg direkte i skraldespanden, som jeg plejer med den slags, men så kom jeg lige i tanker om de 2 tråde, der lige har kørt omkring Dansk Internet Register, og så kom jeg på "bedre" tanker.

Gemt i teksten på denne her fra FAIRGuide, står nemlig, at det koster 1171 Euro at bekræfte ens oplysninger, og da de har været så rare at vedlægge en ufrankeret returkuvert, syntes jeg da, at de ligesom de andre har fortjent et stykke papir retur i kuverten.

Som jeg tidligere har skrevet, så går jeg normalt ikke ind for selvtægt, men udover at melde det til, vores i forvejen, overbebyrdede politi, som alligevel ikke rigtig kan gøre noget, så kunne det vel ikke skade at give dem nogle kuverter retur, som de så må betale lidt strafporto for at modtage, og med udsigt til at få 1171 Euro, skal de nok modtage dem. Eller er der nogen, der har en bedre idé?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

der er også en del advarsler mod det firma på diverse messesider, som Odense Kongres Center og Fredericia Messe haller.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)