Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en til bogføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler en til bogføring.

Nogen ideer til hvor meget dette koster?
Det er simple opgaver. Dvs. Er måneds bogføring bør kunne klares på en halv til en hel dag. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

prøv www.agera.dk som du får gratis tilbud via - regn med 3-400 kr i timen men en hel dag - det er knageme mange bilag så det er ikke sikkert det bør tage så lang tid

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en normal timepris for eksterne bogholdere der har webshopejer og iværkæstter som kunder?

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Regn med at det er niveauet, hvis kvaliteten skal være i orden.

Jeg har set mange eksempel her på Amino, hvor man syntes at man har fået et super tilbud til en meget lavere timepris. 
Mange af disse har derefter klaget over, at de søger en ny bogholder for tredje gang på et år.

Så betal hvad det koster og så skal du forhåbentlig ikke tænke mere over om dit bogholderi og regnskab er i orden.

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger 

Pro ØkonomiService ApS
Sortbærvej 48E
DK-8600 Silkeborg
CVR.nr.:33641028
 Tlf: +45-86846064
Mob: +45-27282949

De er super gode og billig i forhold til hvad man får andre steder. Jeg har ikke haft problemer med dem og har haft et godt samarbejde ind til nu. Så kan varmt anbefale dem.

Fx. har jeg både fået rådgivning, hjælp til bogføring, online rådgivning til e-conomic og m.m

Det koster normalt en båndegård hos de andre vi har talt med føre vi fandt dem vi bruger idag. 

Men held og lykke, håber at du finder hvad du søger.

Hilsen

Dansk Rengøring

Dansk Rengøring- rengøring med omtanke

www.danskrengoring.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jibbiea:
Nogen ideer til hvor meget dette koster?
Det er simple opgaver. Dvs. Er måneds bogføring bør kunne klares på en halv til en hel dag. 

Jeg betaler en fast pris og månedsvis og dette er MEGET billigt - hos Birks Bogholderi. 

Han er en meget sympatisk og venlig bogholder der giver sig tid til sine kunder og deres små eller store spørgsmål.

:)

Mvh Sue

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er et ret normalt niveau 3-400 kr for en ekstern bogholder som timepris. du kan sikkert finde nogen til 200-250 - men ja 3-400 kr er normalt. (og for de skal de jo købe computere - borde, lys, internet osv så det er som ikke ret meget) En revisor vil ligge på 1200 - 3000 kr i timen for egentligt revisorarbejde

Det er heller ikke timeprisen i sig selv der er det eneste vigtige, for det hjælper jo ikke at ha lav pris i timen og så ikke nå noget eller - takserer for hver sekund der begynder

Mange giver en fast pris og det er jo en god hjælp til at kende omkostningen. En god bogholder når utroligt meget på en time vil jeg gerne sige, så det er ikke så dyrt ialt - hvis man ikke har mange og komplicerede bilag.

Ha i øvrigt selv kopi i skyen af alle bilag og få regnskab løbende, for nogen oplever pludseligt at deres rare økonomiperson ikke laver sine ting, og ikke afleverer bilag retur, ikke moms til tiden osv og så kan man være på spanden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Ha i øvrigt selv kopi i skyen af alle bilag og få regnskab løbende, for nogen oplever pludseligt at deres rare økonomiperson ikke laver sine ting, og ikke afleverer bilag retur, ikke moms til tiden osv og så kan man være på spanden

Godt råd...

Vores bogholder (Birks bogholderi) laver alt gennem e-conomic og vi scanner blot bilagene ind, de ligger så i e-conomic, hvorefter vi selv opbevarer alle originale bilag og han laver indtastninger og regnskab!

Kan ikke blive lettere!

:)

Held og lykke

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være meget svært at sige, hvor lang tid en opgave tager, og derfor tror jeg ofte en fastprisaftale vil være dyrere, end på timepris, idet bogføringen sker hurtigere, jo bedre man kender hinanden og bogholderen lærer regnskabsmaterialet at kende, og så bliver det jo billigere med tiden. Ved en fastprisaftale må bogholderen anslå, og så er der måske tilbøjelighed til at anslå lidt højt, for at være dækket ind.

Jeg plejer at sige, at 100 bilag tager mellem 3-8 timer, og det er jo et vældig stort spring. Du kan langt hen ad vejen selv styre, hvor meget det skal koste.

Har du webshop og indtægter udgør det meste af de 100 bilag, med api-integration til systemet, så tager det nok kun omkring 3 timer. 

Hvis bilagene er sat i ringbind, afstemt med bankudtog så alt er tilstede, alle udgifter sker via bank - ja, så tager det måske kun 5 timer.

Leveres bilagene i en sort affaldssæk hulter til bulter, er der mange små boner til indkøb i netto og Metro m.v., hvor indkøbet kun er delvist firmarelateret, mange private udlæg hvor der intet står på bilaget om, hvordan det er betalt og mangler der mange bilag - ja, så tager det formentlig 8 timer eller mere.

Dette blot et fingerpeg.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)