Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan viser du dine kunder at du er Troværdig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Af ren nysgerrighed, hvad gør i så på jeres webshop, for at jeres kunder ser jeres butik/webshop som et troværdigt sted at handle?
Jo mere troværdig vi fremstår på nettet, jo flere salg i min verden :)

Benytter i f.eks. (som et bevidst troværdigheds valg)?

Telefon nummer
Trustpilot
E-mærket
Online chat funktion

Eller noget helt andet?

Tak for deltagelsen på Amino :-)
Dbh.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja og adresse Cvr nr og hvis det muligt noget at kunder kan tale med jer online chat

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ordentlige og tydelige kontaktinfo på hjemmesiden, incl. tel.

Er der ikke det, tænker jeg ofte "hobby projekt".

Ordentlige betalingsmuligheder ( alle slags kort ).

Chat-funktion er ok, men jeg foretrækker tel.

Referenceliste måske, eller trustpilot kan også være ok.

E-mærket vægter jeg ikke selv, men kunne man løfte konverteringen, var det måske værd at tage med.

Tydelige leveringsbetingelser incl. opl. om fragt.

Intet er mere irriterende end at bruge tid på at fylde kurven, for så at se en urimelig fragtudg. blive tillagt :)

 

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Tjaeh, i bund og grund en blanding af det hele. En form for helhedsindtryk, og er jeg i tvivl kigger jeg først dér efter et e-mærke.

Tilgengæld kan jeg ikke med stavefejl, da det i mine øjne virker som sjusk. Og tager virksomheden ikke sig selv seriøst, tager de vel heller ikke deres kunder seriøst... Produktguide er ét ord. Og den slags har I mange af på jeres side :)

Se eventuelt her: http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/et-eller-flere-ord

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ik pege en ting ud, men det er en kombination af mange faktorer. Hvis du kigger lidt rundt på Trustpilot, så kan du finde mange shops, som har de omtalte ting, men hvor de f.eks aldrig svarer på tlf. Hvorfor så have et nummer på shoppen? Eller hvor chatfunktionen ik fungerer eller er mangelfuld...

Jeg tror på, og det er min holdning, at det gælder om at skabe et univers, hvor kunden kan lide at være. Og kan man det, så er tlf nummer, adresse og alt det andet pludselig irrelevante informationer. Det er dog vigtigt, at man derefter ik skuffer kunden, da det kan få fatale konsekvenser... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.
Tak for jeres meget fine svar.

Og ja i har selvfølgelig ret i at det er en kombination af mange faktorer som spiller ind, når det gælder om troværdighed.

Mit spørgsmål var også ment som en åben debat omkring hvad andre webshop ejere gør for at imødekomme kunderne på det bedst mulige måde ;)
Ja hvis der da overhovedet bliver spekuleret i det, når i laver om eller tilretter jeres shop.

Igen tak for deltagelse :)
Og fortsat god aften.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)