Min revisor har anbefalet mig at købe C5 light, og det har jeg så gjort. Nogen der har erfaringer med det? Jeg har problemer med registreringen. Har installeret, men er ikke på noget tidspunkt blevet bedt om den kode, der følger med på kassen med cd-rom i. Nogen der har prøvet det? Hvad gør jeg forkert?
Tak John, men alt det er jeg kommet igennem. Når jeg så åbner de links, jeg får i mailen efterfølgende, får jeg at vide, at jeg ikke har adgang til at læse deres side CustomerService - aner ikke, hvad jeg gør forkert undervejs. Har tilknyttet Outlookkonto etc.
Jeg kan i øvrigt godt åbne programmet, som skrevet, men er aldrig blevet rigtigt registreret.
Nej, jeg har ikke fået noget brugbart svar, udover at ringe til Microsoft, men eftersom jeg har et almindeligt lønnet job ved siden af min lille virksomhed, så kommer jeg for sent hjem til at kunne nå at ringe i deres åbningstid. Tilsyneladende et forkert valg, C5.
Det lyder tillokkende, men jeg var faktisk startet på et andet økonomistyringsprogram - min revisor kunne så bare ikke lave udtræk fra det, så han satte prisen op, med mindre jeg brugte C5, som han kan overføre data fra. Nu har jeg så ikke lige set jeres program igennem - kan en revisor trække ud fra det, så jeg ikke skal betale ham for at starte forfra med bogføring? Jeg forventer at kunne klare min bogføring selv.
Jeg er selvfølgelig lidt ærgerlig over at have brugt så mange penge på C5, og så ikke kunne komme i gang med det - dels med licens, dels skal man åbenbart have enten undervisning eller købe bøger, for at finde ud af det.
Tja. Det er mit indtryk, at det kan være lidt svært at give sig i kast med.
Synes måske også rådet om, at købe C5 Light ikke har været så heldigt. Microsoft har nemlig lavet en større ændring - idet Microsoft C5 2014 Online baserer sig på Microsoft Dynamics NAV kerne - og ikke C5 kerne. Dvs. at der ikke kan opgraderes, som der plejes fra en gammel verision til en ny version. Microsoft kommer dog med opdateringer til C5 2012 til og med 2018.
Hvis du skal arbejde med C5 - vil jeg havde valgt den nye C5 2014 version i hostet udgave - http://www.c5online.nu/c5-2014.aspx - Den koster 99,- kr om mdr. (for op til 2500 finans transaktioner). Dertil kan der købes support for 79,- kr. mdr.