jeg hænger ikke med i de konstante tilbud om at trække data ud gratis og historier om andre programmer til nye penge ud formentlig. Hvad for data skal trækkes ud? Programmet er vel købt i November eller tæt på og 28/11 var det ikke registreret om ikke jeg misser tråden??, så det er vel ikke så mange bogføringer der skal "over". Lægesekretæren er vel knapt begyndt at bogføre noget som helst. Jeg hænger heller ikke med på hvorfor der skal skiftes, hvis revisor har anbefalet det må han da let kunne sætte det igang så der ikke er spildt penge og da ha en tanke med at ville køre det sammen med Lægesekretæren, eller ligner det jo et samtidigt revisor bytte, som jeg jo ikke skal blande mig i. Har du overvejet at starte www.dinero.dk som muligvis dækker dine behov mens du venter på løsninge - gratis online og oppe og køre på minutter - kunne man spørge, men først og fremmest, hvorfor pokker skulle revisoren ikke få gang i den C5 der er betalt for, men vel ikke tastet i venligst John H |
Hej Niels
Fair nok og et rigtigt fint tilbud.
Men Lisbeth har nu brugt mellem 2000 og 2500 kr på et program så skulle vi ikke prøve at hjælpe hende videre, uden at trække flere penge ud af hendes budget
MVH
Kim