Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International SEO hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender nogen nogen?

Jeg skriver dejlige blogindlæg og vil gerne i kontakt med et rart menneske, som ved hvordan jeg SEO optimere mit site / indlæg til forskellige markeder. Primært US, UK og DK :)

Kender nogen nogen?

Martin

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:00

Hej Martin, 

Hvad skriver du om? :) Må vi se din blog?

Mvh.

Anders 

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 20:04

Indlæggene er stadig i word dok. eftersom jeg gerne vil bygge bloggen op, så den bliver funderet på international seo for disse markeder, har jeg kun skabt content nu - ikke selve bloggen. :) men skriver om hvordan man optimerer indtjening, kundeservice, mer / op-salg i detailbutikker - samt hvordan man som detailforretning får mest ud af at markedsfører sig med daily deals, med fokus på indtjening og kundeloyalitet... og meget andet :)

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:10

Min erfaring er, at det kan virkelig godt betale sig, at blive selvlært ekspert på området. Hvis du har en grundforståelse (.. og lidt til) har du et super godt udgangspunkt. Når det så er sagt, så anbefaler jeg samtidig, at få tilknyttet en SEO ekspert, som kan give dig råd og vejledning i processen. Personligt betaler jeg mig fra, at få tjekket mit arbejde igennem af en professionel ca. en gang om måneden (Det var oftere i startfasen). 

Hvis du har mulighed for, at betale dig fra det hele, så tag kontakt til en af de mange dygtige SEO eksperter, som sidder herinde. Jeg hjælper gerne til med råd og vejledning, på de områder, som jeg har forstand på som en lille tjeneste :o)

Du kan læse min blog om Personal Development så du kan se, hvordan mit resultat er blevet.

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 20:11

Jeg er helt enig, det er netop derfor jeg spørger efter en seo ekspert :)

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 20:15

Ps. jeg har lidt forståelse, har et par andre danske blogs, hvor jeg selv laver SEO med bla. Yoast WordPress SEO osv. Så er ok med tror jeg ... det er mere ift. US og UK jeg er i tvivl om der er noget specielt jeg skal være opmærksom på :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)