Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indexserer google ikke mine sider mere...?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære seo kyndige aminos.

For et års tid siden, fik jeg ret hurtigt google alerts, når jeg oprettede nye produkter på min shop. Men nu får jeg slet ingen mere...! Kan nogen fortælle mig hvorfor google, ikke viser alerts med mine nye produkter mere, eller om google slet ikke ser min side mere?

Jeg er faldet utroligt meget tilbage på mine bedste søgeord og kæmper en kamp for at opretholde, en vis omsætning på siden, selvom jeg har et seo firma, til at hjælpe mig, så bliver jeg ved med at falde tilbage.Crying

Skal jeg bare skifte navn eller er det kampen værd i det lange løb.. Surprise Jeg syntes det ser håbløst ud!

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael Haahr:
For et års tid siden, fik jeg ret hurtigt google alerts, når jeg oprettede nye produkter på min shop. Men nu får jeg slet ingen mere...! Kan nogen fortælle mig hvorfor google, ikke viser alerts med mine nye produkter mere, eller om google slet ikke ser min side mere?

Få opsat Webmastertools så kan du se hvor ofte Google-botten kommer forbi din side.

Hvis du vil tjekke indeksering af dine sider så gå til google.dk og skriver "site:maler-maling.dk/undersidenavn", uden citationstegn, så kan du se om siden er indekseret.

Michael Haahr:
Jeg er faldet utroligt meget tilbage på mine bedste søgeord og kæmper en kamp for at opretholde, en vis omsætning på siden, selvom jeg har et seo firma, til at hjælpe mig, så bliver jeg ved med at falde tilbage.Crying

Når jeg kigger på din linkprofil kan jeg godt forstå du falder. Majestic har registreret backlinks fra 181 domæner. Top4 når man ser på anchortekster på dine backlinks er tapet, maling, træbeskyttelse, billig maling, som står for 67 af de linkende domæner. På plads fem kommer der så et anker med dit brand og så ellers en masse exatch match spam igen. Når jeg på 2 minutter kan se det er unaturligt og manipuleret kan Google også.

Udover at dine ankertekster er meget unaturlige, så er der også noget ens forum-profil-spam, hvor samme links og tekster er lagt ind på forskellige forumprofiler.

Hvis du vil tilbage så skal du have grundigt ryddet op i dine backlinks.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:14

Thomas Frost:

Når jeg på 2 minutter kan se det er unaturligt og manipuleret kan Google også.

Udover at dine ankertekster er meget unaturlige, så er der også noget ens forum-profil-spam, hvor samme links og tekster er lagt ind på forskellige forumprofiler.

Hej Thomas.

Mange tak for dit svar Yes Men vil det sige, at det professionelle seo firma, som har arbejdet på min side de sidste 4,5 måned, ikke har ret meget forstand på, hvad google kan lide at se...? Det er da meget foruroligende at høre...!!!! Jeg kan nok desværre ikke bare sådan lige opsige dem igen, da vi lavede en 12 mdrs. aftale Surprise Men hvad gør jeg så lige nu...? Surprise

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan slet ikke forstå at SEO firmaer binder for 12 måneder, det må da betyde at der er et eller andet de ikke har styr på. Michael, du er velkommen til at sende med en mail på es@riveronline.dk så kigger jeg på det U/B.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan meget vel være dem, der er skyld i problemerne - jeg ser det ofte.

I din 12 måneders aftale, står der vel noget om misligholdelse.

Hvis det rent faktisk er dem, der har jordet din backlinkprofil, ja så burde de enten se at få ryddet op eller give dig pengene retur (som det mindste)

Ender dit site med en regulær penguin straf, er det et kæmpe arbejde at komme retur.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:50

Internexus:
Jeg kan slet ikke forstå at SEO firmaer binder for 12 måneder, det må da betyde at der er et eller andet de ikke har styr på. Michael, du er velkommen til at sende med en mail på es@riveronline.dk så kigger jeg på det U/B.

Hej Emil.

Tusind tak skal du have Yes Jeg sender en mail med det samme. Så må vi se om firmaet har jokket i spinaten!

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Internexus:

Hej Emil.

Tusind tak skal du have Yes Jeg sender en mail med det samme. Så må vi se om firmaet har jokket i spinaten!

Dbh
Michael Haahr

Jeg kan se du bor i Brande, du er mere end velkommen på vores Kontor i Kolding. Så giver jeg en stor kop kaffe, en dag i fremtiden YesSmile

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:09

Internexus:
Jeg kan se du bor i Brande, du er mere end velkommen på vores Kontor i Kolding. Så giver jeg en stor kop kaffe, en dag i fremtiden YesSmile

Det lyder rigtig godt! det vil jeg gerne engang i fremtiden. Er ved at bygge en ny shop, og der skal jeg helt klart bruge et seofirma Wink

Dbh
Michael Haahr

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:21

Michael Haahr:

Thomas Frost:

Når jeg på 2 minutter kan se det er unaturligt og manipuleret kan Google også.

Hej Thomas.

Mange tak for dit svar Yes Men vil det sige, at det professionelle seo firma, som har arbejdet på min side de sidste 4,5 måned, ikke har ret meget forstand på, hvad google kan lide at se...? Det er da meget foruroligende at høre...!!!! Jeg kan nok desværre ikke bare sådan lige opsige dem igen, da vi lavede en 12 mdrs. aftale Surprise Men hvad gør jeg så lige nu...? Surprise

Dbh
Michael Haahr

Jeg skal ikke kunne sige om de har forstand på SEO, og jeg kan heller ikke sige om det er dem eller andre der har lavet arbejde der ikke er optimalt, da jeg ikke har undersøgt hvornår der er kommet hvilke links.

Det jeg kan se er at der bør ryddes op og arbejdes langt mere varieret.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)