Hej kære seo kyndige aminos. For et års tid siden, fik jeg ret hurtigt google alerts, når jeg oprettede nye produkter på min shop. Men nu får jeg slet ingen mere...! Kan nogen fortælle mig hvorfor google, ikke viser alerts med mine nye produkter mere, eller om google slet ikke ser min side mere? Jeg er faldet utroligt meget tilbage på mine bedste søgeord og kæmper en kamp for at opretholde, en vis omsætning på siden, selvom jeg har et seo firma, til at hjælpe mig, så bliver jeg ved med at falde tilbage. Skal jeg bare skifte navn eller er det kampen værd i det lange løb.. Dbh |
Michael Haahr:For et års tid siden, fik jeg ret hurtigt google alerts, når jeg oprettede nye produkter på min shop. Men nu får jeg slet ingen mere...! Kan nogen fortælle mig hvorfor google, ikke viser alerts med mine nye produkter mere, eller om google slet ikke ser min side mere?
Få opsat Webmastertools så kan du se hvor ofte Google-botten kommer forbi din side.
Hvis du vil tjekke indeksering af dine sider så gå til google.dk og skriver "site:maler-maling.dk/undersidenavn", uden citationstegn, så kan du se om siden er indekseret.
Michael Haahr:Jeg er faldet utroligt meget tilbage på mine bedste søgeord og kæmper en kamp for at opretholde, en vis omsætning på siden, selvom jeg har et seo firma, til at hjælpe mig, så bliver jeg ved med at falde tilbage.
Når jeg kigger på din linkprofil kan jeg godt forstå du falder. Majestic har registreret backlinks fra 181 domæner. Top4 når man ser på anchortekster på dine backlinks er tapet, maling, træbeskyttelse, billig maling, som står for 67 af de linkende domæner. På plads fem kommer der så et anker med dit brand og så ellers en masse exatch match spam igen. Når jeg på 2 minutter kan se det er unaturligt og manipuleret kan Google også.
Udover at dine ankertekster er meget unaturlige, så er der også noget ens forum-profil-spam, hvor samme links og tekster er lagt ind på forskellige forumprofiler.
Hvis du vil tilbage så skal du have grundigt ryddet op i dine backlinks.