Jeg er ved at være færdig med mine artikler til et site om rabatter og skal nu i gang med hjemmesiden.
Hvor finder jeg nogle gode wordpress-themes (eller hedder det templates?). Der skal være plads til lidt affiliate, tilmelding til nyhedsbrev. Det behøver ikke nødvendigvis være en blog, men der skal alligevel være mulighed for besøgende for at kommentere og der skal også være plads til en afstemningsboks/-modul.
Du kan finde Wordpress themes pá f. eks. themeforest.net, studiopress.com, woothemes.com, yootheme.com. Er selv stor tilhænger af Studiopress, de laver fede themes, opdatere deres themes og har god support. Man skal lige sætte sig ind i, hvordan Genesis frameworket (som deres themes bygger pá) fungerer, men nár man har fáet overblikket, sá er det relativt simpelt at sætte op.
Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Themeforest.net hvor der er rigtigt mange premium themes. Hvis du søger gratis temaer kan du søge direkte i dit WordPress kontrolpanel.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg vil også sige Themeforest.net. De bedre af themes koster selvfølgelig også mere.
Jeg vil dog sige at de fleste themes kan alt efterhånden, ellers er der et uttal af plugins samt andet du kanhente til som hjælp fo at få din hjemmeside som du ønsker det.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant