Jeg står i den skønherlige situation at nu realiseres min drøm langt om længe! Jeg blev den 19 November, CVR-registreret, web-shoppen er snart klar, alle papirer, kontrakter, aftaler og banken er klaret. Jeg er så lykkelig pt!
I må meget undskylde jeg lige skulle ud med min glæde, men kan ikke stoppe med at smile pt!
Hvad har i selv gang i, er i ved at starte op, eller har været igang længe? ;-)
Stort tillykke med din nye status som iværksætter. Håber du får succes med dit projekt
Min nysgerrighed fik mig til at gå ind på Shokz.dk, da jeg gættede på at det var på det domæne din kommende webshop ville åbne. Men jeg kan se at domænet slet ikke er registreret, og går derfor ud fra at din webshop kommer til at ligge på et helt andet domæne?
Men her var det så bare jeg tænkte, at hvis du har navngivet din nye virksomhed Shokz, som dit brugernavn antyder, så vil jeg kraftigt råde dig til også at sikre dig domænenavnet Shokz.dk. Simpelthen for ikke at risikere at nogen andre tager det. Selvom du måske ikke står og skal bruge det lige her og nu, så kan det spare dig for en masse potentielle frustrationer i fremtiden.