Idiot er et stærkt ord, som jeg aldrig kunne drømme om at bruge i en debat, men det gode, gamle 'stivstikker' vil jeg fastholde. jeg synes du er ufleksibel og lidet smidig i din hverdag. Herre Gud ... det er mandag klokken 11 og du tjener kun penge i natklubben torsdag, fredag og lørdag. Come oooon ;-) |
Stig N:Han ringer, jeg fortæller ham at de kan komme fra 20.00 tors-fre-lør, får at vide at skønsmanden arbejder ikke efter 16.00
Som jeg husker retsplejeloven er der syn- og skønsmanden som fastætter tidspunktet for synet og skønnet. Han arbejder til kl 16.00 og natklubejeren arbejder fra 20 - 05. For mig forekommer det mest rimelig at den som her har en timeløn på formentligt kr. 1000 - udviser fleksibiliteten fremfor natklubejeren, som sagen rent faktisk kun er til gene for.
Enhver er herre over sin egen tid - og helt ærligt at Fjollert og andre synes de har tid til at give deres fritid væk fordi en dyrt betalt skønsmand ikke gider arbejde efter kl. 16.00 Det er jeres sag. Ligesom det er Stigs egen sag, hvad han bruger sin tid til.