Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"AMINO-Evaluering" af IVÆRK07 i Forum.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Så blev det hverdag igen efter en hæsblæsende iværksættermesse på IVÆRK07 i forum.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en tråd op, for at høre Jeres meninger om årets iværk-messe,
og tanker om hvad der eventuelt kunne gøres anderledes eller bedre. Det kunne være interessant
hvis både udstillere og besøgende kunne tænke sig at melde ind med kommentare!

Vi havde en rigtig god oplevelse. Vi fik hilst på en masse nye, pontentielle kunder og mange af
vores eksisterende kunder og kontakter kiggede også forbi.
Vi kunne mærke at messen i år tiltrak et antal mere seriøst interesserede besøgende end
det var tilfældet sidste år.

Lad mig høre hvad I mener Smile

I ønskes en rigtig god arbejdsuge!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:57

jeg synes det var en udemærket messe.

Jeg så en del spændende foredrag og havde de ikke været der, er jeg i tvivl om jeg havde kigget forbi messen.

Jeg fik da snakket med nogle spændende personer rundt om på standene, men der ligget ikke meget på mit bord til videre opfølgning.

Der var flere firmaer/brancher, som jeg synes manglede, f.eks. så jeg ikke mange webdesignere, lagerhotel til webshops og dandomain/scannet, manglede også.

Der er en kæmpe trend i at åbne sin egen webshop og der manglede noget info til dem.

Jeg undrer mig også over medarbejdere på en stand, som bare sidder og glor på en stand, det giver altså ikke nogle salg! Fjern de stole på standene og det hele lidt mere "aktivt"

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:38

Jeg må også slutte mig til Brian - det var en god messe, og de spændende foredragsholdere gjorde det endnu bedre. Men hvis man har hørt nogen af dem før, er det den samme "salgstale" som går igen på de forskellige foredrag... Men det kan der nok ikke ændres på :-))

Det var ærgeligt for seminaret på 1. sal at der var så meget baggrundsstøj. Et stort stykke stof var ikke nok til at holde baggrundsstøjen væk.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:49

Brian - Scannet havde arrangeret sig med Sonofon, og stod ovre i deres stand:)

Men ja, jeg synes at stande var for dårlige. Jeg kunne stå og kigge på folks stande i 5 minutter, uden de kom ud og fortalte om produktet. Jeg synes standende var for passive.
Jeg havde forventet en flok sælgere der var klar til at sælge deres ting, og ikke bare kigge på mig.

Der var ikke mange som formåede at invitere mig inden for, dog var der nogle stykker:)

Men ja, foredragene var gode og var dem som holdte mig der ude begge dage.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:59

NickN:

Brian - Scannet havde arrangeret sig med Sonofon, og stod ovre i deres stand:)

Det er bare durt at de så solgte sig så dårligt!

De er hele tiden nævnt på amino, så ville være en meget god mulighed for at fortælle noget om produktet IRL!

--> Thomas:  Ros til dine sælgere, de var ihvertfald temmelig klar! Dog var jeres A4 stand for "lukket" så der kom jeg slet ikke ind...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:10

Jeg syntes det var et godt arrangement. Jeg fik dog ikke så meget tid til at se de andres stande, i og med at vores stand konstant var "belejret".

Men uden at rose MediaMouse's stand for meget, så var der mange besøgende som kommenterede at de syntes vi havde gjort meget ud af vores stand i forhold til mange af de andre udstillere. Jeg vil dog så også sige at det har trukket nogle tænder ud rent produktions- og koordinerings-mæssigt.

Jeg sidder pt. og gennemgår de leads som vi fik på messen og der er alt fra enkelte privatpersoner til store medicinal-virksomheder - så hvad angår besøgende, så har spændet tilsyneladdende været ret bredt.d da op hvor var

Generelt set er jeg meget tilfreds hvad angår vores deltagelse på messen set i forhold til hvad jeg havde sat næsen op efter Smile.

Men hold da op hvor var jeg flad søndag.....

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)