Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering til 275DKK i timen?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal du have lavet noget programmering til 275DKK i timen?
Du sparer op til 222 DKK i timen!

Del gerne - jeg giver en flaske rødvin hvis det er din deling der er skyld i Wan's kalender ( http://www.modified.dk/hvem_er_vi.pro ) bliver fyldt mindst 20 timer i - og hvis du anbefaler den til dig selv får du selvfølgelig også en flaske Smile

Indtil den 31.12.2013 kan du få en super kompetent PHP, Android, C#, JAVA, ASP.NET MVC programmør til kun 275kr i timen.

Bemærk det her er en tidsbegrænset pris og med begrænsede timer til salg - vores normalpriser kan du se her: http://www.modified.dk/freelance_priser.pro -  Smile

Kontakt mig på 4152 0101 eller mail php@modified.dk - og fortæl mig hvem der anbefalede det her Smile

First come, first serve Wink

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hmm

Til info

Så tjek dette screenshot

http://gyazo.com/00b80b91ff226842b4ce8706d6b94250.png

Kan man bare lidt PHP, ved man det ikke er måden at skrive den sjove if sats på.

Mega sloppy kode, og giver et lidt indtryk af at det er sådan I vil skrive min kode - hvis jeg hyre jer?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:01

Lidt spørgsmål

1. Hvordan ville du skrive den Adam? :)
  2. Definer sloppy kode?
Husk at der er lige så mange måder at programmere PHP på som der er programmører da det er et fleksibelt sprog, og det der - er væsentlig bedre end mange af de indiske og kinesiske koder jeg efterhånden har overtaget gennem tiden :)
Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 10:10

Super tilbud.. Sender lige en mail

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:15

Altså nu tror jeg pointen er at det skal være lidt en "go joke" - og ikke et eksempel på kompleks kode.

Jeg synes faktisk det er ganske morsomt fundet på, og tror ikke en case(switch) eller lign ville have gjort det pænere eller mere forståeligt udover hvis man selv er programmør..

Men i realiteten så kunne du jo godt lave en input (dropdown) hvor man vælger, "Hvad er du? Kaffedrikker? Mand?" eller lign, og så javascript til at opdatere hele koden derunder baseret på svaret. Så kunne man jo lave eksempelvis en case hvor at hvis det var kaffedrikker "Så du er kaffedrikker? Pas på med for meget koffein!", eller hvis det var cola-drikker "Husk at børste tænder!".

Okay det var vidst off-topic det sidste der! :p

Men jeg synes ikke der er grund til at stikke - synes det er ganske morsomt skrevet det du lavet der. Og ja - programmering individuelt fra person til person. Der er naturligvis måder der er mere hensigtsmæssigt baseret på situationen - men tror ikke det er det der har været i fokus her :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:42

Watchmaster:

Super tilbud.. Sender lige en mail

Super - jeg sidder klar og holder et kvart øje med indboksen :)

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hejsa,

Din if sats har al for mange statements og de alle er OR, og så segmentere du visse i () men det hjælper jo ikke rigtig. Overflødigt. 

Et hurtigt og simpelt bud kunne være:

$welookfor = array('Ryger', 'Ikke Ryger', 'Kaffedrikker', 'Cola-Man', 'Kvinde', 'Mand', 'Kagerulle', 'Rullepølse');

if(in_array($youare, $welookfor)) echo "Intet problem - Kom frisk";

Og til @DrupalEksperten, han søger jo en programmør med "en masse erfaring med PHP", så det skulle slet ikke være noget problem mht forståelse.

Med sloppy kode mener jeg "sloppy code" som du også kan læse meget mere om med en google søgning

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:14

Min pointe var at det område hvor koden er i ikke er nødvendigvis er lavet for at vise hvor god man er, eller hvad ens kvalifikationer er. Hvis jeg skulle fremlægge noget kode ville det også være væsentligt flere linier end det der er på siden.

Som jeg ser det blot lavet for at give lidt fyld og bringe lidt god humor ind på siden :)

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:34

AdamNielsen:

Hejsa,

Din if sats har al for mange statements og de alle er OR, og så segmentere du visse i () men det hjælper jo ikke rigtig. Overflødigt. 

Et hurtigt og simpelt bud kunne være:

$welookfor = array('Ryger', 'Ikke Ryger', 'Kaffedrikker', 'Cola-Man', 'Kvinde', 'Mand', 'Kagerulle', 'Rullepølse');

if(in_array($youare, $welookfor)) echo "Intet problem - Kom frisk";

Og til @DrupalEksperten, han søger jo en programmør med "en masse erfaring med PHP", så det skulle slet ikke være noget problem mht forståelse.

Med sloppy kode mener jeg "sloppy code" som du også kan læse meget mere om med en google søgning

Det kommer vel an på om man skal se på det fra et performance standpunkt eller om det bare skal se pænt ud. Jeg vil vove påstå at if statement løsningen er hurtigere end in_array.

Funktionskald er pisse dyre i php.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Café CupCake Skrevet kl. 11:39

DrupalEksperten:

Som jeg ser det blot lavet for at give lidt fyld og bringe lidt god humor ind på siden :)

Sådan må jeg indrømme, at jeg også forstod den - en lidt nørdet måde at skrive på, at man er ligeglad hvad ansøgeren er for en størrelseWink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)