Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering til 275DKK i timen?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Madsen:

DrupalEksperten:

Som jeg ser det blot lavet for at give lidt fyld og bringe lidt god humor ind på siden :)

Sådan må jeg indrømme, at jeg også forstod den - en lidt nørdet måde at skrive på, at man er ligeglad hvad ansøgeren er for en størrelseWink

Det var netop det der var meningen - optimalt eller ej... Efter min mening ville ingen have forstået den array med mindre de var programmører - så "mor" der tilfældigt kom forbi siden ville ikke fatte en bjælde og smutte væk før hun ringede til sin søn og sagde at her var der måske job muligheder... 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:

Det kommer vel an på om man skal se på det fra et performance standpunkt eller om det bare skal se pænt ud. Jeg vil vove påstå at if statement løsningen er hurtigere end in_array.

Funktionskald er pisse dyre i php.

Ups jeg så ikke lige den her dkchokk
Jeg tror også at en if sætning som den jeg har lavet der - er hurtigere end at traverse igennem et array - men det kan jo altid benchmarkes med en timestamp test og 10 milliarder gennemløb.
Det tror jeg så ikke mine kunder gider betale for at jeg gør for hver eneste if sætning - så hvis deres site lider af det, har de enten over 10 millioner daglige besøgende (og så har de råd til en fastansat programmør), eller deres kode er virkelig råddent kodet generelt (og så har de brug for en freelancer (altså os) til at rydde op). 
Under alle omstændigheder, er det ikke den der if sætning der gør en hujende forskel - så er vi i en FOR loop med 50 sql kald per loop eller lignende skod programmeringer.
Anyway - Wan har stadig lidt tid tilbage, så kom frisk folkens :)
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)