Har lige modtaget en ny sag fra forbrugerstyrelsen
De må kede sig derinde eller prøve på at bibeholde deres arbejdspladser,, der kan klages over alt åbenbart:
Kunden klager over at robotten ikke kan finde hjem til ladestationen.
Mit svar på nedenstående til forbrugerforvirringen :
Inden jeg går igang med at bruge en masse tid på at udfylde noget som helst, se hvad kunden skriver:
Kundens anke:
Den har ellers kørt fint fra ladestation når vi manuelt satte den igang (da jeg ikke har monteret dens "finde hjem
kabel")
Klart den ikke kan finde hjem ! ?
Kan jeg give andet svar :-)
Jeg er ikke sur , jeg er tosset over jeg skal bruge en masse tid på udfyldelse af deres skemaer mm.
Det der er bedre, end de fleste 1. April jokes... Jeg er flad af grin hahaha
Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...
Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...
Og knappen bliver straks aktiveret til at hedde "oprettet sag i flere år", af hensyn til beskæftigelsen derinde
Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...
Og knappen bliver straks aktiveret til at hedde "oprettet sag i flere år", af hensyn til beskæftigelsen derinde
JA! Gad vide om de er provisionslønnet? Det virker da sådan, når deres praksis er under børnehaveniveau... Længe leve det "effektive" offentlige system... Effektivitet klik her!
Hun er rykket efter bogen, og da der så bliver sagt RIBERS fra min side kommer der en mail fra forbrugerstyrelsen at hun har indgivet en klage , og jeg ikke kan sætte hende i bås der ?
Hvornår sagde ru RIBERS og hvorfor sendte du den ikke efter 10 dage? Forbrugerrådet er træls, den det er da dumt at vente uger på sine penge.
Ja, jeg har læst, og der står at han ikke hørte fra dem i 6 MÅNEDER efter sidste rykker, hvorefter der blev gjort indsigelse. Dvs han har haft 6 måneder til at gå rettens vej.
Det er nok selvtægt, at tage ud på hendes hjemmeadresse og ringe på. Men uanset hvad nogen mener, så virker det. Min gode ven havde en kunde som skyldte 120.000kr i forbindelse med noget rengørings arbejde.
Han tog hjem til manden, som ikke var hjemme. Men det var fruen. Han bad hende om at bede manden om at ringe til ham. Der gik ikke mere end 1 time før han ringede og de aftalte at han betalte sin regning af i 4 portioner. Han fik alle sine penge.
Nu kommer min pande til at bløde, da jeg igen skal dunke mit hoved i bordet.
Nu er de kommet så langt med sagen, (se først indlæg)
Fra forbrugerstyrelsen. "Tid og sted for undersøgelse Den sagkyndige skal undersøge robotplæneklipperen på forbrugerens bopæl, og I skal have mulighed for at overvære undersøgelsen. Den sagkyndige kontakter jer og forbrugeren om tidspunktet for undersøgelsen. Orientering om den videre behandling af klagen Når vi har modtaget den sagkyndiges udtalelse, sender vi den til dig og beder dig om dine kommentarer til udtalelsen."
Min første mail til dem var at plæneklipperen er misvedligeholdt og ikke kan kører, men jeg kommer da gerne med den, så kan vi alle spilde tiden :-(