Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerstyrelsen : Rend mig et vist sted, hvor jeg er højst når jeg plukker jordbær

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:


Ja det er rigtigt surt for os selvstændige og så er det ved at være nødvendigt med dankort terminal hver gang man handler med en privat.


IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Server Service:
Ja det er rigtigt surt for os selvstændige og så er det ved at være nødvendigt med dankort terminal hver gang man handler med en privat.
YesStarStarStarStarStar

Ja overvejer selv dette som næste investering.

Det er uhyggeligt, at et ord ikke længere er et ord, og moralen er så meget i forfald.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Og en lille opdate

Har lige modtaget en ny sag fra forbrugerstyrelsen

De må kede sig derinde eller prøve på at bibeholde deres arbejdspladser,, der kan klages over alt åbenbart:

Kunden klager over at robotten ikke kan finde hjem til ladestationen.

Mit svar på nedenstående til forbrugerforvirringen :

Inden jeg går igang med at bruge en masse tid på at udfylde noget som helst, se hvad kunden skriver:
 

Kundens anke:

Den har ellers kørt fint fra ladestation når vi manuelt satte den igang (da jeg ikke har monteret dens "finde hjem

kabel")

Klart den ikke kan finde hjem ! ?

Kan jeg give andet svar :-)

Jeg er ikke sur  , jeg er tosset over jeg skal bruge en masse tid på udfyldelse af deres skemaer mm.

Det der er bedre, end de fleste 1. April jokes... Jeg er flad af grin hahaha Skype-Giggle

Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...
Yes

Og knappen bliver straks aktiveret til at hedde "oprettet sag i flere år", af hensyn til beskæftigelsen derinde Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Fashion-Seller:
Gad vide hvilken IQ det kræver, hvis man vil ansættes i forbrugerstyrelsen? For man skal åbenbart ik kunne læse og forstå, blot trykke på en knap, som hedder opret sag...
Yes

Og knappen bliver straks aktiveret til at hedde "oprettet sag i flere år", af hensyn til beskæftigelsen derinde Wink

JA! Gad vide om de er provisionslønnet? Det virker da sådan, når deres praksis er under børnehaveniveau... Længe leve det "effektive" offentlige system... Effektivitet klik her!

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:
Hun er rykket efter bogen, og da der så bliver sagt RIBERS  fra min side kommer der en mail fra forbrugerstyrelsen at hun har indgivet en klage , og jeg ikke kan sætte hende i bås der ?

Hvornår sagde ru RIBERS og hvorfor sendte du den ikke efter 10 dage? Forbrugerrådet er træls, den det er da dumt at vente uger på sine penge.

Mvh Maria

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria F:

Hvornår sagde ru RIBERS og hvorfor sendte du den ikke efter 10 dage? Forbrugerrådet er træls, den det er da dumt at vente uger på sine penge.

Mvh Maria

Wink Har du i det hele taget læst tråden og starten ??????

Hvis du så læser det engang til Wink har du svaret

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har læst, og der står at han ikke hørte fra dem i 6 MÅNEDER efter sidste rykker, hvorefter der blev gjort indsigelse. Dvs han har haft 6 måneder til at gå rettens vej.

Mvh Maria

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Shisha Danmark Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok selvtægt, at tage ud på hendes hjemmeadresse og ringe på. Men uanset hvad nogen mener, så virker det. Min gode ven havde en kunde som skyldte 120.000kr i forbindelse med noget rengørings arbejde.
Han tog hjem til manden, som ikke var hjemme. Men det var fruen. Han bad hende om at bede manden om at ringe til ham. Der gik ikke mere end 1 time før han ringede og de aftalte at han betalte sin regning af i 4 portioner. Han fik alle sine penge.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer min pande til at bløde, da jeg igen skal dunke mit hoved i bordet.

Nu er de kommet så langt med sagen, (se først indlæg)

Fra forbrugerstyrelsen.
"Tid og sted for undersøgelse
Den sagkyndige skal undersøge robotplæneklipperen på forbrugerens bopæl, og I skal have mulighed for at overvære undersøgelsen.
Den sagkyndige kontakter jer og forbrugeren om tidspunktet for undersøgelsen.
Orientering om den videre behandling af klagen
Når vi har modtaget den sagkyndiges udtalelse, sender vi den til dig og beder dig om dine kommentarer til udtalelsen."

Min første mail til dem var at plæneklipperen er misvedligeholdt og ikke kan kører, men jeg kommer da gerne med den, så kan vi alle spilde tiden :-(

Så går tiden med det

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)