Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerstyrelsen : Rend mig et vist sted, hvor jeg er højst når jeg plukker jordbær

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu er din udbedringspligt og ret Wink

Du har vel aldrig nægtet at udbedre evt. fejl og mangler???Wink

Har du ikke det må du fortsat tilbyde dette, forinden et syn og skøn eller sagkyndig erklæring.

Husk en sagkyndig erklæring er væsentlig billigere end en syn og skønsrapport.

Du er som erhvervsdrivende ikke forpligtiget at følge en kendelse fra systemet, medmindre du erklærer dig indeforstået med det og tilslutter dig nævnets kendelse.

Men PAS NU PÅ. De falder ikke normalt i din "turban".

Systemet beskytter den private forbruger.

Har din "kunde" i det hele taget bedt om at få udbedret fejl og mangler. Også et væsentlig element, som du kan drage til din fordel.

Men Johnny pas nu på, der er masser af faldgrupper for dig.

Brug en advokat med netop speciale for netop dette område.

Held og lykke fra en der har prøvet systemet 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for din feedback

Der er helt check på fejl og mangler, men det giver ingen mening og kører ind til "kunden" med klipperen da den ikke virker pga. misvedligeholdelse

 

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)