Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf har et godt tilbud til dig

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du en prisliste af en slags?

Hvis vi snakker ex 50 packs. Hvad kan du fritlægge dem til hvis dine priser inkl optagelser er 25kr?

Nåh jeg er bare nysgerrig fordi jeg ikke se noget af dit arbejde nogen steder og hvis du har 13års erfaring så tænkte jeg der måtte være noget billedemateriale et eller andet sted man kunne se.

Medmindre din hjemmeside ikke virker på firefox eller safari selvfølgelig :)

Fotograf er jo ikke en beskyttet titel så jeg var bare nysgerrig :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:03

MedieSpot / Rikke Kjær:
Hej John synes det er lidt specielt at du tillader dig at rette i indlæg?

Det er en ret man kan optjene som "superbruger".

Det vil selvfølgelig altid være en individuel vurdering, men som oftest bliver der rettet mange mangelfulde overskrifter, til fordel for alle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Det er ikk John Hannover der skal rette overskriften til tråden

Det er trådstarter som skal det, ved at rette henvendelse til Amino Support og få dem til at påføre den nye overskrift

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MedieSpot / Rikke Kjær:
Hej John synes det er lidt specielt at du tillader dig at rette i indlæg? hvad gør din tekst mere korrekt end min ?

Det er sådan set noget vi er mange som kan og gør og bør gøre. En overskrift der kun siger Jeg har et godt tilbud - eller som mange andre HJÆLP osv gør Amino urimeligt tungt. Jeg er f.eks. interesseret hvis det er cognac, men har ikke det mindste brug for reklame for mange andre ting. Det er derfor overskrifter som Jeg har har et godt tilbud kommer til at fungere som spam - hvor overskrifter som Fotograf har et godt tilbud - er målrettede

Det er vist kaldet superbrugere som kan rette og kan flytte indlæg til rette kategorier. For at Amino skal fungere, skal overskrifter gerne beskrive indholdet helt enkelt - du ser sikkert selv når du laver nyt indlæg, bønnen om at være god i overskriften for at målrette. En del vælger at skrive SUPERTILBUD eller HJÆLP JEG xxx for at lokke rigtigt mange ind at læse, men meningen er, at målrette Big Smile Det var dog ikke min tanke at kapre din tråd og heldigvis har det meste jo også nu handlet om tilbuddet - ellers lav en ny frisk tråd - med beskrivende overskrift

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:20

MedieSpot / Rikke Kjær:
en bold er jo noget hurtigere at frilægge end et ansigt med hår:) ihvertfald hvis det skal gøres ordentligt;)

Hej Rikke

Nu er det en - Jeg har et godt tilbud til dig, så måske skal du oprette en ny tråd, da denne er ved at køre af sporet, men vil lige rette dig lidt i at en bold faktisk slet ikke er let at fritlægge, da du som udgangspunkt fra grossist ikke har luft i bolden og når den ligger så bliver den flad i bunden og for at lave en rund bold, bliver man nød til at rette op med clone værktøj og andet grafisk værktøj, så det kan faktisk være en rigtig stor opgave at fritlægge en bold.

Tilbage til tråden så er det jo en tilbuds-tråd og det er ikke pænt at stille kritisk spørgsmål til trådstarter, syntes man skal tage den i PM hvis man har spørgsmål til trådstarter omkring emner som ligger udenfor tråden formål. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Cookie - John Hannover:

Det er jo ikke et reklameblad hvor man skal ha flest muligt med ind ved en spændende overskrift.

Det myldrer med overskrifter som HJÆLP - eller SE HER og KAN DET HER VÆRE RIGTIGT

Jeg kan se, at En af Amino’s rare moderatorer slettede mit indlæg.

Han har skrevet: ”Stik en finger i jorden min ven. Man kommer ikke brasende
ind på Amino og skriver en masse reklame, det får man intet ud af. 
Brug din tid her på at hjælpe en masse mennesker, så vil du se at de også vil hjælpe dig.”

DET VAR IKKE EN REKLAM!!!!!

Det ville bar reflektere noget, som det ligner indlægget og vores debat.

Hvor er jeres humor og forståelse?

Estisk ligner finsk, som dansk ligner svensk. Men en samtale med moderatorer …… noreply@amino.dkIdea

Jeg har forkortet mit tidligere indlæg: 

............. søger praktikant til at skabe opmærksomhed

Du skriver historier, som folk ikke bare glemmer

Hos os vil du arbejde med at kommunikere og skabe nyt 7 timer om dagen 4 dage om ugen.
Så har du nemlig også tid til at tjene penge ved siden af, for af os får du ”kun” arbejde.

Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 18:37
Hej Juul Tak for dit indlæg kan kun give dig ret både vedrørende bolden men også vedrørende de kritiske spørgsmål. men for at vende tilbage til bolden er den let at fritlægge såfremt jeg selv har taget billedet så bolden svæver og ikke ligger fladt på jorden.;) Ja jeg ved da ikke lige hvad jeg fik startet ville egentlig bare komme med et synes jeg selv skide godt tilbud, og pludselig bliver det en omgang ordkløveri :(
Fra Østjylland
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Fra  MedieSpot Skrevet kl. 18:41
Hej Dennis Taler vi kun frilægningers? Nu er min pris 25 pr. skud plus fritlægning. og igen det kommer an på produktet. Korrekt du kan ikke finde store flotte arbejder fra min hånd da jeg har været ansat igennem flere år som fotograf og først nu et ved at starte op selv, så jeg er ikke et kæmpe kendt navn.. er nysgerrigheden så blevet udfyldt. ellers kan jeg da sende en kopi af svendebrevet ;)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rikke - jeg er ked af hvis jeg fik forstyrret din tråd - jeg var ikke klar over folk valgte at skifte emnet lidt men jeg vil da godt bakke op om dit tilbud, for jeg forstår ikke den skepsis. Det er en ny fotograf som tilbyder nogle kompetencer til - priser der vil er ret konkurrencemæssige som nye tilbudspriser er.

Hvis man tvivler på kvaliteten, så kan man sikkert aftale med Rikke at man betaler i rater - og vi taler jo ikke om prisen på en ny VW golf men om nogle fornuftige priser på billeder og fritlægning og tvivl om at Rikke er fotograf ser jeg slet ingen tegn på

Nå - derudover - lidt sjovt i forhold til overskrift - Der er jo ikke meget google effekt i en overskrift som jeg har et godt tilbud - meeen - med fotograf jeg har et godt tilbud - så kommer Rikke jo ret højt op i en google søgning efter den kombi (nr 2 på google faktisk lige nu)- det kan man jo godt ha med i overvejelser ved valg af god overskrift Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:17

Hej Rikke.

Synd din tråd blev skudt i smadder af en masse ordkløverier... håber du får mange henvendelser trods alt. Der findes et Aminopoliti som ligesom det rigtige politi, bare MÅ sørge for at alt foregår korrekt og efter bogen og nærmest snubler over sine egne ben for at komme først... men godt det blev rettet - så er der den misforståelse mindre og det er jo det vigtigste Big Smile

Jeg vil dog gerne have dit telefon nummer for jeg kunne godt bruge en stak packshots når mine nye produkter kommer hjem. Har du stadig tid i din kalender her i Januar, kontakter jeg dig. Det drejer sig om ca. 50 fotos plus fritlægning.

Mvh Sue

Og fortsat god aften.

Skype-Wink

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)