Hej sue
Tak for dit indlæg, ja det er lidt sjovt at der er nogle der bruger så meget tid på ordkløveri, men de må jo ikke have så meget andet at give sig til;)
Det lyder godt med din opgave, jeg vil meget gerne hjælpe dig, så jeg sender dig lige mail og telefon nr. på personlig mail, så aftaler vi bare nærmere:)
Du må også have en fortsat god aften.
mange hilsner
Rikke
:) Korrekt synes også tråden har taget en vild drejning, og det var da slet ikke med i mine overvejelser ar det kunne gå den vej. Jeg ville bare give et godt fotograf tilbud for at komme ind på markedet og vise at jeg findes og kan levere varen så kan man jo bare take it or leave it.
med fotograf jeg har et godt tilbud - så kommer Rikke jo ret højt op i en google søgning efter den kombi (nr 2 på google faktisk lige nu)- det kan man jo godt ha med i overvejelser ved valg af god overskrift
Hvem søger/googler på ”fotograf jeg har et godt tilbud”? Jeg vil søge på: fotografering; fotograf; fotograf tilbud; HELST. Så kan du se resultater.
…..kan spille hil og did med ord, og forklaringer. Men det er OK.
"Kongen og Silvia har forskellig smag
Silvia og Carl Gustaf har boet samme mere end 36 år, alligevel er de ikke helt enige om indretningen derhjemme."
med fotograf jeg har et godt tilbud - så kommer Rikke jo ret højt op i en google søgning efter den kombi (nr 2 på google faktisk lige nu)- det kan man jo godt ha med i overvejelser ved valg af god overskrift
Hvem søger/googler på ”fotograf jeg har et godt tilbud”? Jeg vil søge på: fotografering; fotograf; fotograf tilbud; HELST. Så kan du se resultater.
…..kan spille hil og did med ord, og forklaringer. Men det er OK.
"Kongen og Silvia har forskellig smag
Silvia og Carl Gustaf har boet samme mere end 36 år, alligevel er de ikke helt enige om indretningen derhjemme."
Undskyld - men jeg synes du vrøvler helt utroligt og generer trådstarter - Nej ikke alle søger præcis den tekst - men jo bedre overskrift jo lettere googling og fatter du ikke den - så lever jeg fint med det
Dit forrige citat af mig i tråden omkring et slettet indlæg fra dig gav heller ikke spor mening - jeg er ikke moderator og sletter intet.
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hej Dennis Taler vi kun frilægningers? Nu er min pris 25 pr. skud plus fritlægning. og igen det kommer an på produktet. Korrekt du kan ikke finde store flotte arbejder fra min hånd da jeg har været ansat igennem flere år som fotograf og først nu et ved at starte op selv, så jeg er ikke et kæmpe kendt navn.. er nysgerrigheden så blevet udfyldt. ellers kan jeg da sende en kopi af svendebrevet ;)
Ja vi snakker kun fritlægninger. Jeg skyder mine egne billeder. Men da du er billigere end kina, thailand.. jah hele indonesien så kunne det da være man skulle smide nogle fritlægninger din vej.
Jeg går ud fra at prisen bliver noget billigere end de 25kr når det indeholder fotograferingen også?
Kan du sende nogle eksempler på dine fritlægninger til min mail : kontakt@dennismoller.dk
Undskyld - men jeg synes du vrøvler helt utroligt og generer trådstarter - Nej ikke alle søger præcis den tekst - men jo bedre overskrift jo lettere googling og fatter du ikke den - så lever jeg fint med det
Dit forrige citat af mig i tråden omkring et slettet indlæg fra dig gav heller ikke spor mening - jeg er ikke moderator og sletter intet.
Hej John
Jeg har ikke sagt, at du slettede mit indlæg. Vi har forskellig smag, og vi har forskellige holdninger. Vi diskuter bar her, det er ikke et kamp om hvem klogere, og hvem dummere.
helt OK men du valgte jo at citere mig da du kritiserede sletningen så den sammenhæng var jo ikke voldsom klar
OK, Jeg kan forstå dig. Men faktisk kritiserede ikke – ville ikke kritisere dit indlæg. Jeg har fundet en annonce som passede til Rikke’s indlæg od dit indlæg. Faktisk kritiserede jeg ikke ingen. Du har skrevet ”Det er jo ikke et reklameblad hvor man skal ha flest muligt med ind ved en spændende overskrift.”
Mit indlæg/Annoncen fra et Reklamebureau: søger praktikant til at skabe opmærksomhed Du har skrevet ”Det myldrer med overskrifter som HJÆLP - eller SE HER og KAN DET HER VÆRE”
Jeg tænkte: Reklamebureauet søger en dygtig og kreativ praktikant med evne til at tænke selvstændigt, men UDEN LØN. HJÆLP